"המשיח בפתח" • צפו

הגר"מ גריינמן מסביר: "מדוע באה לנו הקורונה"

בשיחה שמסר אחיינו של החזוו איש בביתו, למאות תלמידיו בארץ ובחו"ל, הוא הסביר מדוע הקורונה הגיעה אלינו, במה צריך להתחזק ומה הסימן שהמשיח כבר נמצא בפתח • צפו (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הגר"מ גריינמן בשיעור (צילום: מוטי גרין)

אחיינו ותלמידו של החזון איש, הגאון רבי מאיר גריינמן, מסר אמש (ראשון) בביתו בשידור טלפוני למאות תלמידיו, בארץ ובחו"ל. במהלך השיחה, דיבר על אמונה וביטחון והסביר מדוע הקורונה הגיעה אלינו.

הגר"מ, מסר את שיעורו בביתו, כשרק נכדו נמצא לצדו ובשל הנגיף המשתולל הוא לא הרשה לאף אחד מבחוץ להיכנס בשל "ונשמרתם".

על הקורונה הסביר הגר"מ, כי כל המחלות היום ובפרט המחלה החדש המכונה קורונה, מגיעות בשל חוסר כבוד בסיסי לזולת וגם מחוסר לימוד התורה והתמדה בתורה.

לכן, צריך להתחזק באמונה ובן אדם לחבירו ולהיזהר לא לפגוע חס ושלום בשום בן אדם, חייבים לקיים את הפסוק "שומעים חרפתם ואינם משיבים עליהם נאמר כצאת השמש בגבורתו".

"אנו בימים קשים - בתשעת הימים ימי חורבן וגלות על עם ישראל. החורבן נהיה משנאת חינם, וכידוע אין בן דוד בא עד שתכלה פרוטה מן הכיס".

"פני הדור כפני הכלב, כל הצרות שנאמרו כבר בגמרא לפני ביאת משיח, אנחנו נמצאים כבר בצרות האלו, ויש לנו במה להתחזק ולהתעורר".

"אשרינו מה טוב חלקינו ומה נעים גורלנו, אשרינו עם ישראל שבחר הקב"ה בנו כעם סגולה ובעזרת השם נזכה ויבנה בית המקדש, במהרה בימינו, אמן".

צפו בוידאו עם השיחה המלאה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר