עימות בצמרת

רוני גמזו מתנגד להגדלת מספר המתפללים בבתי הכנסת

פרויקטור הקורונה, פרופסור רוני גמזו, עודכן דרך התקשורת על פגישת שר הבריאות עם ראשי המפלגות החרדיות בנושא הגדלת מספר המתפללים בבתי הכנסת, זעם והתנגד (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
רוני גמזו (צילום: מרים אלסטר / FLASH90)

מכה לראשי הסיעות החרדיות, שפרסמו אמש (שני) כי בסיום פגישה עם שר הבריאות יואל יולי אדלשטיין הוחלט על הגדלת מספר המתפללים בבתי הכנסת, כבר לפני יום חמישי, תשעה באב.

הבוקר נחשף כי פרויקטור הקורונה, פרופסור רוני גמזו, נחשף להחלטה דרך התקשורת והודיע כי מתנגד למהלך שכן זה לא הזמן להגדלת ההתקהלויות, כך דווח בגל"צ.

גמזו אישר את הפרטים ואמר לגל"צ: "אכן היתה בקשה כזו משר הבריאות אך היא לא אושרה. זה לא הזמן להגדלת התקהלויות בתוך מבנים". בלשכת אדלשטיין הגיבו: "השר ביקש קודם שתיעשה עבודת מטה בנושא, ורק אז ידון בה עם גמזו".

כזכור, אתמול, לאחר הפגישה עם אדלשטיין, פרסמו ראשי הסיעות החרדיות הודעה בה נאמר: "לקראת צום תשעה באב סוכם עם ראשי הסיעות החרדיות לבקשתם, כי מספר המתפללים בבתי הכנסת יגדל. ומשרד הבריאות יפרסם בהמשך את כמות המתפללים והנוהלים".

השר ליצמן הדגיש בישיבה: "לצד הצורך בזהירות יתירה למניעת הידבקות בקורונה, יש לעשות הכל להמשך קיום עולם התורה, היכלי הישיבות והכוללים, הרחבת האפשרות לתפילה בבתי כנסיות ביום יום ולקראת ט באב. הודענו שלא נאפשר המשך הגבלה שרירותית לתפילה בבתי כנסת, אלא יש להתאים לפי גודל המקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר