לקראת 'בין הזמנים'

חרדים? כל מה שרציתם לדעת על הקורונה • שו"ת

לקראת חופשת בין הזמנים והעלייה בכמות חולי הקורונה במגזר החרדי, מטה ההסברה החרדי במשרד הבריאות הפיק עלון שכולל שו"ת מפורט על נגיף הקורונה (חדשות, חרדים)

הכריכה של החוברת (צילום: מתוך חוברת ההסברה)

לקראת חופשת בין הזמנים והעלייה בכמות חולי הקורונה במגזר החרדי, מטה ההסברה למגזר החרדי של משרד הבריאות הפיק עלון מיוחד הכולל שו"ת מפורט, במגוון נושאים סביב ההתמודדות עם הנגיף.

בתבנית של "שאלות ותשובות" משרטטים במטה ההסברה החרדי של משרד הבריאות את הכללים למניעת ההידבקות, נוגעים בפרטים הקטנים ועונים על כל השאלות בנושאים העלולים לצוף, כולל התייחסות לתשעה באב וימי בין הזמנים שלאחריו.

במקביל לגיליון שיופץ בתפוצה רוויה, מתפרסמת היום קריאתם והוראתם של גדולי ישראל על שמירת הכללים וההנחיות של משרד הבריאות ומניעת סכנת הידבקות חלילה, במטרה למנוע ביטול תורה אצל בחורי הישיבות.

במטה ההסברה החרדי מסבירים: "חשוב לנו להנגיש את המידע לציבור ולהשיב על שאלות שנשאלנו ועל סיטואציות שונות שמתרחשות מדי יום, ולהסביר בצורה מדויקת ואפקטיבית כיצד לפעול, מה אסור ומה מותר, ולמנוע סכנת נפשות",

אומרים במטה ההסברה החרדי של משרד הבריאות. את התשובות חיברו רופאי משרד הבריאות והתשובות ההלכתיות הנוגעות לתשעה באב ע"י מורי הוראה ופוסקים ידועים.

השו"ת עוסק בין היתר בהגבלות וסגרים, מניעת הידבקות, יציאה וחזרה לחו"ל ומחו"ל, חולי קורונה בצום תשעה באב, קובץ "איכה ישבה בדד?" המתייחס להתנהגות בבידוד וקובץ "יחליפו כח" המיועד ליוצאים למלוניות ההחלמה.

במטה ההסברה למגזר החרדי מציינים כי העלון יופץ ויחולק החל מהיום (שלישי) בריכוזים חרדיים בכל רחבי הארץ במאות אלפי עותקים.

מצורף עותק של מטה ההסברה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר