קורונה בכנסת

השר רפי פרץ אובחן כחולה בנגיף הקורונה

יו"ר 'הבית היהודי', השר רפי פרץ, הודיע הערב כי אובחן כחולה בנגיף הקורונה. לדבריו: "עם צאת השבת התברר לי כי יצאתי חיובי, מרגיש טוב ומאחל רפואה שלמה לכל החולים" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"א באב תש"פ | 01.08.20
נדבק בנגיף, השר רפי פרץ (צילום: דוברות)

יו"ר 'הבית היהודי', השר רפי פרץ, הודיע הערב (מוצ"ש) כי אובחן כחולה בנגיף הקורונה. לדבריו: "עם צאת השבת התברר לי כי יצאתי חיובי, מרגיש טוב ומאחל רפואה שלמה לכל החולים".

מדוברות הכנסת נמסר, כי הערב עודכן קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, על ידי השר רפי פרץ, כי בבדיקה שעשה הוא מצא חיובי לנגיף הקורונה.

"היום האחרון בו שהה השר במשכן, היה רביעי, ה-29.07", נמסר עוד, ובשל כך: "בהודעת מייל, שהוציא גריף לבאי המשכן, ציין כי הוא מבקש מכל מי שהיה במגע עם השר או בקרבתו, להישאר בביתו ולא להגיע לעבודה עד לקבלת הנחיות ממשרד הבריאות.‬

ניצב גריף הדגיש בפנייתו, כי "הכנסת ממשיכה ופועלת לעריכת בדיקה וחקירה אפידמיולוגית, ביחד עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות".

בתוך כך, בעקבות חולה קורונה ששהה בכנסת ונפגש עם שרים וחברי כנסת, משרד הבריאות ביצע חקירה אפידמיולוגית שבסיומה הוחלט כי השר אלי כהן, שני חברי כנסת ויועצים ייכנסו לבידוד.

בתום החקירה האפידמיולוגית שנעשתה כאמור על ידי נציגי משרד הבריאות, עולה כי חברי הכנסת אבי דיכטר, אסנת מארק אלי כהן וכן שלושה יועצים ( 2 של ח"כ מארק ואחד של ח"כ כהן) נדרשו להיכנס לבידוד ביתי נוכח חשיפתם לחולה מאומת לנגיף הקורונה אשר נפגש עמם בכנסת.

דובר הכנסת, שמוליק דהאן, מסר: "נציגי משרד הבריאות פנו לחברי הכנסת וליועצים, עדכנו אותם בפרטי החקירה וכן עדכנו במקביל את קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף בממצאים. בידודם של חברי הכנסת והיועצים צפוי להסתיים בתאריך ה- 10/8".

ח"כ אבי דיכטר מסר ביום שישי: "אין לי כרגע שום תסמינים (הבוקר שחיתי 2 ק"מ בים...) אך נכנסתי לבידוד בהתאם להנחיה של משרד הבריאות".

מתברר כי חולה הקורונה נפגש גם עם השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, אך הוא אינו נדרש לבידוד. לדבריו: "נודע לי כי אדם שנפגשתי איתו ביום שני בכנסת התגלה חיובי לקורונה. התקשרתי מיד למנכ"ל משרד הבריאות ועדכנתי אותו בפרטי המפגש (לאורך הפגישה הקפדנו על ריחוק וחבישת מסיכות כל העת).

"לאחר מכן ערכה עמי אחות מוסמכת חקירה אפידמיולוגית, במהלכה הארכתי בפירוט את פרטי המפגש. בתום החקירה, קיבלתי הודעה ממשרד הבריאות כי אינני נדרש להשאר בבידוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר