יו, כמה שזה יפה: ככה כל הפאות יראו ב-2023

אם אתן מחפשות גיוון ואוהבות מראה בעל נפח (אך לא סתור ופרוע), אתן חייבות להכיר את תספורת U. מהי בדיוק, איך משיגים אותה וכיצד שומרים עליה? הנה כל התשובות (אופנה)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אנחנו נמצאות בעידן שבו תספורות מדובללות (בשיער ובפאה כאחד) הן לגמרי באופנה. כולנו שואפות להגיע למראה הטבעי ביותר האפשרי ורבים מהסגנונות הטרנדיים שאימצנו חולקים כמה מכנים משותפים: קצוות מפוצלים במכוון, בלגן ונפח.

אמנם כעת יותר נשים שבות לחיתוכים רכים ומעודנים ועדיין, הלוק המלא לגמרי כאן כדי להישאר - וכל אלו לגמרי באים לידי ביטוי בתספורת U.

מהי תספורת U?

פריזורה בצורת U נראית בדיוק כמו ששמה מעיד עליה: אורך השיער שלכן נשמר במרכז, מאחור, בעוד שהצדדים נגזרים בהדרגה עם כמה קווצות שממסגרות את הפנים מסביב לסנטר, כדי ליצור צורת U מעוגלת מסביב.

אחד היתרונות המרכזיים של תספורת זו הוא שהיא גורמת לשיער דק להיראות עבה יותר ולקצוות פגומים להרגיש בריאים יותר. בקיצור, אתן מקבלות את כל העולמות: גם נפח של חיתוך באורך אחיד, אבל לא בומבסטי, לאלו מביננו שפחות מתחברות ללוק הפרוע.

מה כדאי לבקש בסלון

כמו בכל שינוי שיער, תמיד טוב להראות למעצבת השיער שלכן כמה תמונות וסרטונים של מה שאתן מחפשות.

כיצד לעצב ולתחזק פריזורה בצורת U

דבר נוסף שאנחנו אוהבות בתספורת הזו הוא שקל למדי לעמוד בקצב שלה. החיתוך עצמו מניב נפח, כאמור - ויראה מעולה עם ייבוש פשוט באוויר, אבל תקבלו תוצאות שופעות עוד יותר כאשר תייבשו אותו באמצעות פן. חוץ מזה, אין הרבה מה לעשות. פריזורה בצורת U שומרת יפה על צורתה כשהיא צומחת, אך אנו ממליצות לרענן את הקצוות כל חודשיים עד שלושה חודשים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית