"ממניע גזעני"

צעירים ממזרח י-ם שהציקו לנערות חרדיות הורחקו מהאזור

בנות חרדיות סבלו לאחרונה מהיטפלות של כמה צעירים ממזרח ירושלים, בעת שעשו את דרכן לכותל המערבי. עוברי אורח שהגנו עליהם, הותקפו. המשטרה הגיעה לפוגעים, אך שחררה אותם תוך איסור יצירת קשר (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
חרדיות בכותל. אילוסטרציה. למצולמות אין כל קשר לתוכן הידיעה (צילום: מתוך wikimedia)

צו הרחקה הוצא לאחרונה נגד שני צעירים, תושבי מזרח ירושלים, לאחר שהוגשה נגדם תלונה כי הציקו לנערות חרדיות שחלפו בעיר העתיקה בדרכם לכותל המערבי, ותקפו גברים חרדים שניסו להגן עליהן.

שני החשודים עוכבו תחילה לחקירה במשטרה, לאחר המקרה הקשה שאירע סמוך לשער יפו בעיר, אך הם שוחררו ממעצרם עם צו ההרחקה, במקביל לאיסור יצירת קשר עם המעורבים בתיק, למשך חודש.

במכתב ששלח עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו, למפקד מרחב דוד במשטרה, תואר כי התקיפה אירעה בחודש שעבר, כאשר ארבעה בני מיעוטים החשודים בתקיפה "נטפלו לבנות חרדיות סמוך לבניין העירייה, וקבוצת בחורים חרדים ביקשו מהם לחדול מההטרדה הבוטה.

בשלב זה החלו החשודים לקלל את הבחורים, שמצידם התעלמו והמשיכו בדרכם לכותל המערבי. אלא ש"סמוך לשער יפו", מדווח המכתב של עורך הדין, "הגיעו לפתע בריצת אמוק ארבעת החשודים, והחלו להכות את מרשי בבעיטות ואגרופים רבים. אחד ממרשי הושכב על הרצפה, תוך שהחשודים מפליאים בו את מכותיהם".

לאחר התקיפה ברחו התוקפים לעבר השער החדש, ואילו הבחורים פנו לשוטרים שהיו במקום בבקשת עזרה. כוח משטרה כאמור לכד את החשודים, והבחורים הגישו נגדם תלונה בגין תקיפה.

שניים מהחשודים בתקיפה נחקרו, ושוחררו בהרחקה מהעיר העתיקה, ועו"ד בלייכר הגיב: "אני מצפה שיוגשו נגדם בהקדם כתבי אישום, טרם יחזרו על מעשיהם שבוצעו ממניעים הגזעניים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר