עם מכתב מיוחד

יוזמה בירושלים: אלפי ספרים חולקו לבוגרי ובוגרות כיתות ח'

ביוזמת ראש עיריית י-ם, משה ליאון, חולק לילדי כיתות ח' הספר 'עליה לצורך עליה' ולמסיימות כיתות ח' חולק הספר 'כה תאמר' • בפתח הספר, מכתב מגדולי ישראל לעולים לישיבות ולסמינרים (חרדים)

ליאון בחלוקת הספרים (צילום: דוברות)

בימים האחרונים הושלמה חלוקת אלפי ספרים לבוגרי ובוגרות כיתות ח' בירושלים, שחולקו על ידי האגף לחינוך חרדי כהכנה ללימודים בישיבה הקטנה ובסמינרים, זאת ביוזמת ראש העיר משה ליאון, מחזיק תיק החינוך החרדי אברהם בצלאל ומחזיק תיק משאבי חינוך, ישראל קלרמן.

מדובר על ספרים שנועדו לתת כלים לבוגרי ה'חדרים' ובתי יעקב להתמודד בצורה מיטבית עם העליה לישיבה קטנה והסמינר.

הספר 'עליה לצורך עליה', הוא ספר שעוסק באתגרים הרבים העומדים לפתחם של הנערים העולים לישיבה קטנה והספר 'כה תאמר' המציב אתגרים לימודיים וחינוכיים לבנות העולות לסמינר.

כמו כן, בפתח הספרים שחולקו, נכתב מכתב מיוחד של גדולי ישראל בראשם מרנן הגר"ח קנייבסקי, הגרי"ג אדלשטיין והגר"ש כהן, לילדי ירושלים עם הדרכה מיוחדת לקראת העליה לישיבה קטנה ודברי שבח למשה ליאון, על פעילותו למען התורה ולומדיה.

מטעם מנהל האגף לחינוך חרדי בראשו עומד שמואל גרינברג, נכתבה תפילה מיוחדת המיועדת לעולים לישיבה קטנה ולעולות לסמינר שנתקנה על ידי גדולי ישראל לאומרה בערב ראש חודש אלול, קודם לעליה לישיבה קטנה והסמינר.

ראש העיר, משה ליאון אמר במעמד השקת הספר: "אני שמח על הזכות לחלק לילדי ירושלים ספרים שיסייעו להם להתמודד עם האתגרים הרבים העומדים בפניהם בימים בהם הם הופכים מילדים לנערים. התקופה המאתגרת בה אנו נמצאים בשל מגיפת הקורונה הופכת את הימים האלה למורכבים בהרבה, ואנחנו עושים כל מה שאנחנו יכולים על מנת להקל על הנערים והנערות ולתת להם את הכלים להתמודד. הספר הזה הוא נדבך אחד מתוך קשת רחבה של פעילויות שאנחנו יוזמים עבורם מתוך תקווה ותפילה שנעבור את התקופה הזו בהצלחה".

מחזיק תיק החינוך, אברהם בצלאל אמר כי "זכו ילדי ירושלים שגדולי ישראל הטריחו את עצמם לכתוב עבורם מכתב מיוחד שכולו דברי חיזוק ואמונה להתמודדות בתקופה הקשה הזו. הספר הזה, כמו עוד פעילויות רבות שאנחנו עושים, נועדו לתת לילדים ארגז כלים לעבור את התקופה הזו בהצלחה ואנחנו שמחים לקבל פידבקים מהשטח שמלמדים אותנו שאנחנו עושים צעדים בכיוון הנכון".

מחזיק תיק משאבי חינוך, ישראל קלרמן אמר כי "זה לא סוד שאנחנו מתמודדים עם תקופה קשה וארוכה בה הילדים לא חווים את המתח הלימודי הקיים בשנים רגילות. הפעילות הזו, כמו פעילויות נוספות המתוכננות, מסייעות לעבור את התקופה הזו בשלום. אני מודה לראש העיר, משה ליאון, שליבו פתוח לכל צורך שעולה מהציבור, ומשקיע בעתיד של עם ישראל את כל מה שנדרש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר