פרסום ראשון

הרב הראשי והפרויקטור יפרסמו מכתב משותף

פרויקטור הקורונה, רוני גמזו, נפגש אמש עם הראשון לציון הגר"י יוסף, ודן עמו במאבק במגפת הקורונה. הרב הראשי העלה את טענות הציבור נגד ההגבלות בבתי הכנסת (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
גמזו בלשכת הרב הראשי, אמש (צילום: ללא קרידט)

פרויקטור הקורונה, פרופסור רוני גמזו, נפגש אמש עם הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, ודן עמו במאבק במגפת הקורונה. הרב הראשי העלה את טענות הציבור נגד ההגבלות בבתי הכנסת וההגבלות המחמירות על המתפללים מול ההגבלות במסעדות ובתי מלון.

גמזו הקשיב לדבריו של הרב הראשי וקיבל את הביקורת תוך התחייבות להשוואת ההגבלות בין בתי הכנסת לשאר המקומות. כזכור, בבתי הכנס ישנה הגבלה של עד עשרה מתפללים, בעוד במסעדו מותר על עשרים ובחדרי האוכל במלונות עד 35% תפוסה.

בסיום הפגישה סיכמו השניים כי בימים הקרובים יפרסמו מכתב משותף הקורא לציבור להישמע להוראות משרד הבריאות. הרב יוסף העניק לגמזו את ספרו 'ילקוט יוסף'.

זה הזמן ל'מרד חרדי' במשרד הבריאות // ישי כהן

כזכור, בשיחה עם עיתונאים חרדים אמש, התבטא גמזו בנושא בתי כנסת ואמר: "אני חושב שבחללים סגורים - אנחנו צריכים לבטא מגבלה שהיא תלויה בגודל המקום. זה נכון גם למסעדות. לא היה חכם לקבוע שעשרה בבית כנסת קטן ועשרה בבית כנסת גדול".

גמזו הוסיף בנושא ואמר: "ש כמה הגדרות שלא מסודרות. השבוע אנחנו נסדר את זה, יגיעו הגדרות מסודרות. לא יהיו יותר ניגודים כאלו. צריך שיהיה קו אחיד בין המסעדות לבתי הכנסת, לא קו שאני לא יכול להסביר אותו, אנחנו מאבדים את הציבור".

"ההבדלים בין המסעדות לבתי הכנסת כואבים, אני אשנה את זה, אבל זה ייקח זמן", הדגיש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר