מבוכה לשמאל

פייק? יחידת הסייבר זיהו את המסיתה לרצח ראש הממשלה

ראש הממשלה התלונן על הסתה לרצח נגדו, אך בשמאל טענו כי מדובר בפרופיל מזוייף, וכי הוא מופעל על ידי אנשי נתניהו • המשטרה חשפה את האמת: מדובר בתושבת חוץ (אקטואלי)

מיצג המבזה את נתניהו (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

ההסתה הפרועה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו: המשטרה מעדכנת הערב (שלישי) כי זיהו את העומדת מאחורי הפרופיל "dana ron" בפייסבוק.

נתניהו שיתף בזמנו הודעה שכתבה דנה רון, בו קראה לרצוח אותו, והתלונן על ההסתה נגדו. בתגובה, טענו בשמאל כי מדובר בפרופיל פייק.

בטוויטר, טענו פעילי שמאל רבים כי מי שמפעיל את החשבון המזוייף הקורא לרצח ראש הממשלה, הם בכלל אנשי נתניהו המבקשים להציגו כקרבן.

אך במשטרה עדכנו היום כי עם היוודע דבר ההסתה, נפתחה ביחידת הסייבר בלהב 433 בדיקה לאיתור החשודים, באישור המשנה לפרקליט המדינה, נוכח העובדה שמדובר בביטוי המעלה חשד לעבירה של הסתה לאלימות.

לאחר ביצוע מספר פעולות חקירה עלה כי מי שעומדת מאחורי הפרסום היא תושבת חוץ, שאינה מתגוררת בישראל מזה זמן רב. משטרת ישראל, בתיאום עם פרקליטות המדינה, ממשיכה בהליך הבדיקה.

יצוין כי בזמנו, גם בחברת פייסבוק העולמית טענו כי הם בדקו ומדובר בפרופיל מזוייף, אך יאיר נתניהו צייץ מספר פעילי ימין שתיעדו שיחות שערכה מהפרופיל עם אנשים נוספים, מה שמוכיח כי מדובר בחשבון אמיתי.

בתגובה להודעת המשטרה, מסר נתניהו: "אני מודה למשטרת ישראל על איתור המשתמשת שהסיתה נגדי בפייסבוק ומקווה שימצו איתה את הדין. הסתה לרצח - מחוץ לתחום".

"אני אפילו לא מצפה להתנצלות מהתקשורת שטענה שמדובר ב"בוט" שאני הפעלתי, אבל אני כן מצפה ממנהיגי השמאל לפיד ועודה שיגנו את ההסתה הנוראית הזאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר