פרסום ראשון

כך המשטרה כמעט אישרה את חופת בעלזא

גורמים בכירים בחסידות בעלזא ניסו להשיג אישור חוקי מהמשטרה לקיום חופת נכד האדמו"ר שתיערך הערב, בהשתתפות החסידים, תוך שימוש בתקדים ההפגנות נגד רה"מ שהותרו למרות הנגיף (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
חתונה בבעלזא. ארכיון (צילום: שלומי כהן)

הערב (רביעי) תתקיים בחצר חסידות בעלזא, בקריה בירושלים, שמחת חתונתו של נכד האדמו"ר, ול'כיכר השבת' נודע כי נעשה ניסיון מוקדם להשיג אישור חוקי לעריכת החופה בנוכחות אלפי החסידים.

בתחילת השבוע, כך מתברר, הגיעו כמה עסקנים מהחסידות למשטרת המחוז, וביקשו להוציא אישור לקיום הפגנה ליום רביעי הנוכחי. המחשבה היתה, כי כמו שניתן אישור פתוח להפגנות פוליטיות ואחרות, למרות הקורונה, כך יינתן גם להם.

התגובה הראשונית לבקשת החסידים היתה תדהמה, משום שתחילה לא הבינו במשטרת הבירה מה הרקע. כאשר עסקני בעלזא נשאלו "על מה ההפגנה", תשובתם היתה: "הפגנת תמיכה במשטרת ישראל".

בשלב זה קיימו במשטרה בדיקה קצרה, שהעלתה כי זהו בעצם 'תרגיל'; ניסיון של החסידים להנפיק אישור חוקי לקיום חתונת נכדו של האדמו"ר בהשתתפות אלפי החסידים, כך ש'תקנות הקורונה' לא יופרו.

'מחאת בלפור' נגד נתניהו (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כצפוי, במשטרה לא הסכימו להעניק רישיון שכזה, ובחסידות תוהים: "מדוע כשמדובר במחאות הענק נגד ראש הממשלה נתניהו אין כל בעיה? דווקא לשם הקורונה לא מגיעה...?".

"לא ברור מדוע מה שמותר לאלפי שמאלנים, אנרכיסטים ואחרים, אסור לציבור יראי השם", מציינים בבעלזא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר