במיוחד בימינו: הטעות שאנשים עושים בעיצוב חדר השינה

בכנות, רובנו לא יכולים להקדיש חדר שלם למשרד הביתי. אין את המטראז' המספק, אז אנו מנסים לדחוס את אזור העבודה לכל מקום שרק נוכל וזה בסדר, אבל בשבילכם, אל תעשו זאת בחדר השינה (עיצוב הבית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אחד הטרנדים הפופולריים ביותר, אך עם זאת, צפויים פחות, של שנת 2020, הוא חזרתו של המשרד הביתי. לא מעט קוני בתים פוטנציאליים בימינו, מבררים האם ישנו אחד כזה, מרווח, בדירה אותה הם רוצים לרכוש.

אבל בואו נהיה אמיתיים: רבים מאיתנו לא יכולים להקדיש חדר שלם לתשע עד חמש שלנו. אין את המטראז' והתקציב המספיקים, אז אנו מנסים לדחוס את אזור העבודה לכל מקום שרק נוכל - לסלון, למטבח ואפילו לחדר הילדים. אך אם אתם מחפשים ליצור חלל משרדי ביתי לטווח הארוך, יש חדר אחד שכדאי לכם להימנע לחלוטין מניצול שטחו לכך.

ספוילר: כנראה שאתם כבר עושים את זה. בחדר השינה שלכם.

כן, זה בהחלט מפתה לתקוע שולחן בחדר שלכם. גם אם אתם עובדים חיוניים, יתכן שתצטרכו מרחב כדי, למשל, להגיש מסמכים או לסיים לכתוב את רב המכר הגדול הבא שלכם. אבל זה יכול להיות גם מקור עצום לסטרס.

"אני מזהירה אנשים לא למסחר את חדר השינה שלהם - זה יכול לפגוע ביכולת שלהם לישון ולהירגע", אומרת המעצבת קלי ווילקניס. ההסבר שלה? ערימות הניירת והמחשב הנייד שלכם יכולים להפעיל עליכם לחץ מיותר כשאתם עולים למיטה, להקשות על ההירדמות שלכם בפועל - ואוי, כמה קשה להתגבר על הדחף לפתוח את הלפטופ ולסיים עם הדבר הקטן הזה... עד שאתם שמים לב שהשעה 3 בבוקר ואתם עדיין מחוברים.

אין פלא, אפוא, שקרן השינה הלאומית האמריקאית מדווחת ששינה היא הדבר הראשון שאנחנו מוותרים עליו כשאנחנו מלהטטים בעומסי עבודה כבדים ולוחות זמנים לא סדירים, במיוחד כשעבודה זו בוהה בכם ממש בפרצוף, בשניה שאתם פוקחים את עיניכם או בטרם אתם סוגרים אותן.

אבל, אם הבית שלכם כה קטן וצפוף והאופציה היחידה שלכם למיקום המשרד היא בחדר השינה, שקלו להשקיע במחיצה מתקפלת כדי להפריד בין חללי העבודה והרגיעה שלכם. בטח, עמיתיכם לעבודה לא יוכלו לראות את המיטה שלכם מאחורי גבכם, מכיוון ששיניתם את הרקע בזום, אבל תחושת הפרטיות הקטנה וההפרדה הזאת יכולה לעזור לכם לנום טוב יותר בלילה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר