לא נכנעת

אשת הרב שנפטר, החלימה מקורונה וחוזרת למרוקו

הרבנית גיטל איידלמן, שחלתה בנגיף הקורונה יחד עם בעלה, הרב שלום איידלמן, החלימה ב"ה - והחליטה כי היא חוזרת למרוקו, להמשך השליחות מטעם הרבי מליובאוויטש (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום מסך מתוך Elbaz Bébert)

אחרי שהחלימה מנגיף הקורונה, ולמרות האבל על פטירת בעלה מהנגיף, חוזרת הרבנית גיטל איידלמן למרוקו - להמשיך את השליחות מטעם חב"ד.

הרה"ח שלום איידלמן, יצא עם רעייתו הרבנית גיטל למרוקו, בשליחות הרבי מליובאוויטש, לפני שישים שנה - עשרה ימים בלבד אחרי נישואיהם.

עם התפרצות מגיפת הקורונה במרוקו, חלו השניים. בחג הפסח נפטר השליח, ונטמן ביום טוב שני של גלויות בקזבלנקה. רעייתו נסעה להחלים אצל קרובי משפחה בצרפת.

לפי הדיווח באתר COL, חב"ד און ליין, הרבנית כבר ביקשה לשוב אך עד כה לא התאפשר בשל המצב. בימים אלו הותר לאזרחים ועובדים קבועים, לשוב למרוקו, ומחר היא תעלה על טיסה מפריז לקזבלנקה להמשך השליחות.

עוד דווח כי בני משפחתה שואפים להגיע לקזבלנקה כדי לסייע לה בשליחות, אולם צעד כזה יתאפשר כאשר ההנחיות במרוקו יתירו לאזרחי חוץ לנחות במדינה.

יצוין כי גם מצרפת, המשיכה השליחה לתפעל מרחוק את מערך הפצת היהדות במרוקו. דאגה לשיעורי תורה ולתפילות לפי ההנחיות, וארגנה את הפעלת המקווה למקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר