"כיכר הייטק"

דו"ח ההייטק החרדי - נחשף באולפן • צפו

משה פרידמן, מנכ"ל קמא טק, התארח באולפן 'כיכר הייטק' ובידו דו"ח ההייטק החרדי החדש • בין הנתונים המסקרנים: ההייטקיסטים החרדים מרוויחים כמחצית מחילונים (הייטק, TV)

כיכר הייטק | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

דו"ח ההייטק החרדי הראשון - חשיפה בכיכר ההייטק:


עלייה של 100% במספר הסטודנטים החרדים במקצועות ההייטק, צמיחה של 52% במספר העובדים בתחום, שיעור קרוב לכלל אוכלוסייה של נשים חרדיות בתעשייה - וכל זה תוך ארבע שנים בלבד. אבל פערי השכר גדולים: ההייטקיסטים החרדים מרוויחים כמחצית.


ענף היזמות החרדית בהייטק מראה סימני צמיחה משמעותית בשנים האחרונות. בשנת 2013 לא היו כמעט סטרטאפים חרדים כלל. על פי הדו"ח. ההערכות מדברות על כ-200 סטרטאפים חרדיים שקמו בישראל מאז 2015, המהווים כ-5% מכלל הסטרטאפים החדשים בשנים האחרונות.
משה פרידמן מנכ"ל קמא טק שעוסק בהשמה של חרדים בהייטק, מנהל את האקסלרטור וקרן השקעות 12 אנג'ל יגיש את הנתונים במיוחד עבור כיכר ההייטק .
והשבוע בהרחבה בפרק לצפייה->

ב"כיכר הייטק" מתארחים מידי שבוע מומחי טכנולוגיה, יזמים סדרתיים, משקיעי הון סיכון, ומנהלי קהילות הייטק, שידברו על כל מה שחדש בעולמות הללו, וכמו תמיד - יש קשר לעולם החרדי.

את התכנית מגישים ישראל גרוס מייסד שותף בחברת L7 Defense חברת הייטק גלובלית שמספקת פתרון הגנה מתקיפות סייבר לממשלות, בנקים וארגונים גדולים. ואברהם רפאל - חובב טכנולוגיה ויזם בנשמה.
לפניות: kikarhitech@gmail.com

צפו בפרק המלא:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר