מרגש • צפו

העיוור החרדי נפגש עם נתניהו וביקש 3 בקשות

יונתן כהן, עיוור חרדי מלידה, נפגש בשעה האחרונה עם ראש הממשלה נתניהו, וביקש ממנו 3 בקשות הנוגעות, לחינוך החרדי, לבתי הכנסת ולמשטרה והזכיר לו את דברי הרבי מחב"ד (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
יונתן כהן וראש הממשלה (צילום: באדיבות המצלם)

יונתן כהן, בן 26 חרדי מבת ים, הוא עיוור מלידה ואף העניק ראיון מיוחד בעבר ל'כיכר השבת', על איך ההרגשה להיות עיוור, היום (שני), הוא נפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

כך התנהל הדו שיח בין השניים: נתניהו: "שלום יונתן", יונתן שואל: "רגע זה ראש הממשלה?", נתניהו משיב לו בחיוך: "זה טופז (יועצו הקרוב של נתניהו, שארגן את הפגישה, טופז לוק) משופר".

יונתן: "אני רוצה לבקש ממך שלוש בקשות, יש בחורים חרדים שלומדים במוכר שאינו רשמי שהם לא מקבלים ציוד, דיברתי על זה עם שר החינוך יואב גלנט שיטפל ואני מבקש מכבוד ראש הממשלה שיטפל בזה", נתניהו השיב ליונתן, "אני אדבר איתו (עם גלנט)".

הראיון של יונתן ל'כיכר'

נתניהו, "מה הבקשה השנייה שלך", יונתן, "אני מאמין שאתה תצליח להביא את החיסון לקורונה, אבל אני מבקש ממך שבמידה ויהיה סגר, בבקשה תחריג את בתי הכנסת שיוכלו להיות פתוחים - לפי התקנות המחמירות". נתניהו לא הגיב לבקשה.

עוד דבר ביקש יונתן מנתניהו: "אני רוצה שאתה תעזור לפתוח חלון הזדמנויות לכל מיני אנשים שרוצים להתנדב כמו שעיוורים רוצים להתנדב במשטרה".

נתניהו הגיב לו: "כמו שהיה עם דניאל בחור עיוור שהתנדב לצה"ל ועד עכשיו הוא עובד בצה"ל, יונתן, אתה רוצה להתנדב במשטרה?" ויונתן משיב לו: אני רוצה שינגישו את ההתנדבות".

נתניהו שואל את יונתן, "בן כמה אתה", יונתן משיב, "אני בן 26", נתניהו שואל, "למדת משהו? אני רואה שאתה לומד וחד משחבה ומהיר דיבור", יונתן משיב, "אני לומד תורה והיום ברוך ה' סיימתי מסכת שבת, ואני רואה שבזכות שמירת שבת תזכה לנצח כולם ותעביר את המפתחות למלך המשיח כמו שאמר לך הרבי מלובביץ", נתניהו השיב לו: "הוא אמר לי שאני אלחם גם נגד 119 חברי כנסת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר