"קיץ חי"

צפו: נמואל הרוש ומשה לוק במופע הוקרה ללומדי התורה

אמש במופע 'קיץ חי' של 'קול חי', 'קול חי מיוזיק' ודוד פדידה הופיעו הזמרים נמואל הרוש ומשה לוק במופע מיוחד לכבוד לומדי התורה במסגרת חלוקת המלגות ללומדי התורה (מוזיקה)

(צילום סטילס: דניאל נפוסי. צילום וידאו: ניברן ברודקאסט)

אמש (שלישי), במופע 'קיץ חי' של 'קול חי', 'קול חי מיוזיק' ודוד פדידה, התקיים אירוע של עיריית חולון ובמהלכו חלקו מלגות לכותבי חידושי תורה. המעמד המיוחד המתקיים זה השנה ה-12 ברציפות, נדחה בכמה חודשים בשל מגבלות הקורונה וכעת נערך מול מאות אלפי צופים ומאזינים בארץ ובעולם, בכל פלטפורמות השידור.

את האירוע כיבדו בנוכחותם רבה של חולון הגאון הרב אליהו יוחנן גור אריה, המרא דאתרא הגאון הרב אברהם יוסף, ראש העיר מר מוטי ששון ועוד מכובדים ואישי ציבור. מנהל המחלקה לתרבות תורנית ר' אילן כהן-צדק המרכז את המיזם הנפלא מאז הקמתו, הכריז על הבמה את שמותיהם של תשעת הזוכים המאושרים: 5 תלמידי ישיבה ו-4 אברכי כוללים.

על החלק האמנותי הופקדו הזמרים נמואל הרוש ומשה לוק שהפליאו בקולותיהם המיוחדים עם מיטב להיטיהם מכל הזמנים. במשך שעה ארוכה הופיעו הזמרים ביחד ולחוד בליווי תזמורתו של דני אבידני, כשהקהל בבית נהנה ממופע מוזיקלי מיוחד במינו שהפיקו צמד המפיקים וגשלובין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר