בעקבות פעילות יד לאחים

המיסיונר שהתחפש לחרדי – עזב את יישובו בלחץ ציבורי

אחרי שלל פרובוקציות, המיסיונר נאלץ לעזוב את המושב בו התגורר, בשל לחץ ציבורי, המיסיונר עורר סערה תקשורתית כשהדביק מודעות מיסיונריות ענקיות על חומת בתי כנסת וכן בגני שעשועים(חרדים)

רכז השטח של ארגון יד לאחים בהתארגנות לפעילות (צילום: יד לאחים)

לפני שנים הוכרח לעזוב את הקיבוץ בו התגורר אחרי ששלח מכתבי הטפה, ביד לאחים אומרים: אנו מקווים שעזיבתו של המיסיונר את ביתו נוכח הסערה, תגרום לו להבין שאזרחי ישראל סולדים מפעילותו ואינם רוצים לגור בסמיכותו

המיסיונר הפך בשנים האחרונות למטרד של ממש עבור חרדים רבים. כשהוא מחופש לחרדי, הופיע בשנתיים האחרונות בקצב גובר והולך בריכוזים החרדיים בבני ברק, אלעד, ירושלים, בית שמש, אשדוד ולוד וחילק חומרי הטפה נוצריים המתחזים לחומרים תורניים.

בשנה האחרונה החליט המיסיונר להרחיב את פעילותו גם למגזר הכללי. לעזרתו הוא גייס את ילדיו הקטנים והם החלו להסתובב ברחובות ערים ויישובים הסמוכים למקום מגוריו, תוך שהם מחלקים חומרים מיסיונריים בתיבות הדואר ומדביקים מודעות ענק. לואיס. ברצותו לנסות לנצר כמה שיותר יהודים הוא החל במסע פרובוקציות.

המיסיונר גם עבר על החוק כאשר תלה מודעות מיסיונריות על לוחות מודעות בגני שעשועים – תוך עבירה על חוק העונשין האוסר הטפה לקטינים, וכן על תחנות אוטובוסים.

במקביל לפעילות אזהרה והסברה מפני פעילותו המיסיונרית, ארגנו ביד לאחים כנס הסברה, כדי להזהיר את הציבור מפני כוונותיו. עשרות תושבים שהגיעו לכנס נדהמו לשמוע על פועלו להמרת דת וביקשו מרב המושב, לפעול לסילוקו מהמקום, מחשש שיטיף להם ולילדיהם.

השבוע התקשר הרב לאנשי יד לאחים ועדכן אותם כי בעקבות הלחץ שנוצר, החליט המיסיונר לעזוב את מקום מגוריו ולחפש מקום מגורים אחר.

ביד לאחים מזכירים כי לפני תשע שנים, שלח המיסיונר חוברות הטפה ליותר ממיליון בתים בישראל והדבר הביא לתסיסה ציבורית.

בארגון אומרים: "אנו מקווים שעזיבתו של המיסיונר את ביתו נוכח הסערה, תגרום לו להבין שאזרחי ישראל כולם, ללא קשר להשתייכותם הדתית, סולדים מפעילות מיסיונרית להמרת דת ואינם רוצים לגור בסמיכות למיסיונר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר