מאבק אנטישמי?

ראש העיר אומן נאם נגד החסידים - תוך הפרת ההנחיות

שמירה על הכללים או צביעות ואנטישמיות? ראש עיריית אומן, הנלחם בכל כוחו נגד בואם של חסידי ברסלב לראש השנה בגלל הקורונה, נאם תוך כדי הפרת ההנחיות המגבילות (עולם)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הנאום של ראש העיר (צילום: באדיבות המצלם)

ראש עיריית אומן, ממשיך בקמפיין נגד החסידים המגיעים לראש השנה לציון הרה"ק רבי נחמן מברסלב, ובשבת האחרונה נשא נאום בפני התושבים על כך שהחסידים לא שומרים על ההנחיות. במוצאי שבת, תושבי אומן התכנסו לחגוג בלי לשמור על אף הנחייה.

אחרי שניצח בסקר שערך נגד החסידים בשני אחוזים בלבד, הוא ממשיך בכל מחיר לנסות ולמנוע את קיבוץ חסידי ברסלב באומן בראש השנה.

אתמול כאמור, נאם ראש עיריית אומן בכיכר המרכזית בעיר נגד החסידים שהולכים להציף את אומן בקורונה והסביר לקהל הנלהב שלו, כמה החסידים לא שומרים על ההנחיות.

נאומו של ראש העיר

אחד מתושביה החרדיים של אומן מספר ל'כיכר השבת': "זה אבסורד שאין כמוהו, ראש העיר לא מפסיק להילחם בנו ובזמן שהוא מסית כמה החסידים לא שומרים על ההנחיות - הוא נואם לקהל שלם שרובם לא שומרים על ההנחיות הבסיסיות".

המסיבה בכיכר המזרקות באומן

"יתרה מזו, במוצאי שבת, התכנסו התושבים הגויים של אומן למסיבות טראנס בגן המזרקות, שיכולות להוות גורם הדבקה מרכזי, כפי שתוכלו לראות בתיעוד, אך העיקר, החסידים לא שומרים על ההנחיות, אצל ראש העיר הכל כשר במלחמות שלו נגדנו", מסכם החסיד בכאב.

שלומי אלישע, מעסקני אומן, אומר ל'כיכר השבת': "ראש העיר נמצא בתקופת הבחירות לראשות העיר, והגיע הזמן שיתחיל לדאוג באמת לתושבים שבחרו בו. שישפר את התשתיות בעיר ויפסיק לרקוד על גבינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר