חסר תקדים:

מהערב ועד לשעת נעילה - אלף שעות רצופות בכותל המערבי

זה לא סתם אלף שעות, אלו אלף שעות המקודשות ביותר במהלך השנה, החל מהערב, יום רביעי, ראש חודש אלול, ועד למוצאי יום הכיפורים בשעת הנעילה - מבינים את העוצמה? אלף שעות רצופות יעמוד בשבילכם שליח 'קופת העיר' במקום המקודש ויקרע עבורכם שערי שמים (חרדים)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

ימים לא פשוטים עוברים על כלל בני היהדות הנאמנה, הן במובן הגשמי והן במובן הרוחני, נגיף הקורונה שנחת עלינו במפתיע גרם לשינוי סדרי בראשית, ישיבות נסגרו, כוללים ננעלו, תלמודי תורה שבתו, כמעט אסון רוחני, גדול ממדים התרחש כאן.

למסירת שמות לחץ כעת כאן >>

אבל גם במובן הגשמי, עברנו טלטלות, מקורות הפרנסה כמו דממו, אלפי מבוטלים, גם המשכורות הקבועות כמו בוששו מלהגיע, ואנחנו, כולנו, נמצאים בעידן קשה, קשה מבחינת כל המובנים, ובזמן שכזה, לא נותר לנו אלא לזעוק ולהריע כלפי מי שאמר והיה עולם.

הכותל המערבי, מקום שלא זזה ממנו שכינה מעולם, יש לך מקום שהתפילות מתקבלות יותר? כנראה שלו, הרי שם הוא שער השמים, ומי לא רוצה לעמוד שם ולהתחנן על נפשו ובעד ביתו, אך הקורונה בעוכרנו, ורבים כמעט ולא יוצא להם להגיע למקום המקודש הזה.

למסירת שמות לחץ כעת כאן >>

והנה, 'קופת העיר' החליטו בצעד חסר תקדים על 1000 שעות רצופות של תפילה בכותל המערבי, כן שמעתם נכון, א-ל-ף שעות תפילה רצופות במקום המקודש הזה, בכל שעתיים יגיע שליח אחר ויעתיר שם שם בפרטות עם כל בקשתכם.

וזה לא סתם אלף שעות, אלו אלף שעות המקודשות ביותר במהלך השנה, החל מהערב, יום רביעי, ראש חודש אלול, ועד למוצאי יום הכיפורים בשעת הנעילה, אתם מבינים את העוצמה? אלף שעות רצופות יעמוד בשבילכם שליח 'קופת העיר' במקום המקודש ויקרע עבורכם שערי שמים.

בשל נגיף הקורונה, בעזרת רב הכותל והמקומות הקדושים הגאון רבי שמואל רבינוביץ שליט''א סודר מקום מיוחד בכותל המערבי עבור השליחים של 'קופת העיר' שם הם יעתירו עבורכם, שם שם בפרטות מופלאה, להחיש את הישועה להביא את הברכה.

לא נותר עוד הרבה זמן, זה מתחיל בעוד שעות ספורות, כבר מהערב יעתירו עבורכם בכותל המערבי, כבר מהערב ועד מוצאי יום הכיפורים בשעת נעילה, יעמדו שם שליחי 'קופת העיר' ויקרעו שערי שמים עבורכם, דבר שכל כך נצרך בשעה קשה שכזו. הצטרפו עוד עכשיו, היו חלק מהדבר הגדול הזה. אסור לכם לפספס את ההזדמנות.

למסירת שמות לחץ כעת כאן >>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר