ערב ראש חודש

מהומות במירון: 5 עצורים ליד ציון הרשב"י

אלפים הגיעו לאתרא קדישא מירון לשאת תפילה בערב ראש חודש אלול, ובמקום פרצו מהומות בעקבות ההגבלות המונעות כניסת ההמונים לציון • עצורים בגלל אי עטיית מסכות (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

מהומה פרצה היום (רביעי) ליד ציון הרשב"י באתרא קדישא מירון, כאשר האלפים המגיעים לשפוך את שיח צקון לחשם בערב ראש חודש אלול לא הורשו להיכנס פנימה.

לפי הגבלות הקורונה, הכניסה לתוך מתחם הציון מוגבל לעשרות בודדות של אנשים בלבד. בחוץ, הציבו מחסומים על מנת למנוע מהציבור להיכנס פנימה, כפי שכבר פרצו בעבר.

מספר אנשים במקום נעצרו על ידי כוחות המשטרה, חלקם לאחר שסירבו להזדהות לקבלת דוח בעקבות אי עטיית מסכה כנדרש במרחב הציבורי.

אחיו של אחד העצורים אומר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי לאחיו יש אישור של רופא, אותו הציג לשוטרים, כי הוא אינו צריך לעטות מסכה - אך בכל זאת עצרו אותו.

גורמים במשטרה אמרו לכיכר השבת כי הכל התחיל באדם שניסה לעורר פרובוקציה ולהיכנס לתוך מתחם הציון ללא מסכה על פניו.

אחרי שסירב להיענות, נעצר על ידי השוטרים - ובמקום החלו מספר אנשים להפגין, תוך שכוחות המשטרה פועלים על מנת להשיב את הסדר הציבורי על כנו.

יצוין כי כלל העצורים שוחררו לאחר עיכוב קל, מלבד האדם שניסה להיכנס למתחם הציון, שבינתיים סירב להזדהות ולא הציג את האישור שלטענתו ניתן לו על ידי הרופא, כי הוא אינו צריך לעטות מסכה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר