קורונה בממשלה

שרת הקליטה נדבקה; שר המשפטים בבידוד

שרת העליה והקליטה פנינה תמנו שטה קיבלה אמש תשובה חיובית לנגיף הקורונה • שר המשפטים, אבי ניסנקורן, שנפגש עם השרה תמנו שטה - נכנס לבידוד של שבועיים (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ד' באלול תש"פ | 24.08.20
השרה פנינה תמנו שטה (צילום: פלאש 90)

שרת העליה והקליטה, פנינה תמנו שטה, קיבלה אמש (ראשון) תשובה חיובית לנגיף הקורונה. בעקבות כך, פוליטיקאים שנפגשו עם השרה נכנסו לבידוד.

בין היתר, נכנסו לבידוד שר המשפטים אבי ניסנקורן וחברת הכנסת איילת שקד. שקד צייצה אמש: "בעקבות פגישה שקיימתי ביום רביעי עם השרה פנינה תמנו-שטה אכנס לבידוד. מאחלת לפנינה החלמה מהירה".

אמש פרצה מהומה בוועדת הכספים של הכנסת, כשח"כ מיקי לוי (יש עתיד) קרא לחברי הכנסת של 'כחול לבן' לצאת מהדיון בוועדת הכספים, לאחר שהשתתפו עם השרה תמנו שטה באירוע ביום שישי.

לדבריו: "אני דורש להוציא מהדיון את חברי כחול לבן שהיו בגיבושון עם השרה פנינה תמנו שטה שחלתה בקורונה. כל אזרח אחר היה נשלח מיד לבידוד וכך ראוי שיקרה גם כאן. הם פשוט מסכנים את כל חברי הוועדה והעובדים המסורים בכנסת. לצערם הרב הקורונה לא מתנהגת באופן שונה אפילו עם חברי כנסת חסרי עמוד שדרה".

עם זאת, התברר כי חברי הכנסת מ'כחול לבן' לא יצטרכו להיכנס לבידוד שכן לא שהו בקרבתה במשך רבע שעה ושמרו מרחק של 2 מטרים, למעט השרים אבי ניסנקורן ואסף זמיר, וח"כ תהלה פרידמן שנכנסו לבידוד.

בתוך כך, ח"כ וליד טאהא הודיע הלילה לקצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, כי בא במגע עם חולה מאומת ועל כן נכנס לבידוד. ח"כ טאהא צפוי לצאת מהבידוד בתאריך ה-3/9 .

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר