"אדקור אותך"

כתב אישום מזעזע: הנער הותקף תחת איומי סכינים ומברגים

כתב אישום שמוגש בשעה זו מתאר השתלשלות אירועים מחרידה, כאשר נער חרדי ננעל בחניון, נחנק בידי גבר בן 21 והותקף באכזריות תוך איום ברור כי יידקר בסכין ומברג (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום:shutterstock)

בבית משפט השלום בירושלים מוגש בשעה זו (שני) כתב אישום מזעזע בחומרתו נגד תושב ירושלים בן 21 שנעצר לאחרונה בחשד לתקיפה האכזרית של נ', נער בן 17, במרכז שכונה חרדית.

בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נחשף, כי את המעשים הקשים הוא ביצע תחת איומי דקירה בסכינים ומברגים. כזכור, בדיו הקודם ניסה הנאשם לטעון כי הכל זו עלילה שנרקמה נגדו כחלק מסכסוך פנים חסידי, אך דבריו לא התקבלו.

תחילה מקדים כתב האישום ומדגיש כי בין הנאשם ובין המתלונן לא היתה כל היכרות מוקדמת, וכי הכל החל כאשר הם נפגשו בתחילת החודש באקראי ליד בית כנסת מרכזי בעיר, והנאשם שכנע את הקטין לבוא לביתו כדי לקבל ממנו סיגריות.

כשהם הגיעו לדירת החדר בה מתגורר בן ה-21 בחניון סמוך, "קרא הנאשם קריאת תדהמה במטרה למשוך את נ' לפנים החדר. משנכנס נ', טרק הנאשם את הדלת, נעל אותה, הודיע 'אתה נשאר פה', חנק אותו כשהוא לופת את צווארו בחוזקה באמצעות ידיו ואמר לו שהוא רוצה להורגו".

"אם תדבר עוד מילה אחת, אדקור אותך', איים התוקף על הנער כשהוא מצביע על קופסת כלי עבודה ומציין כי יש בה סכינים ומברגים. בשלב זה שאל אותו נ' "מה אתה רוצה ממני, מה עשיתי לך", אך הנאשם המשיך לחנקו ואמר לו שהוא רוצה להרוג אותו.

בהמשך, "סתם הנאשם את פיו של נ' באמצעות ידו האחת וחנק אותו בידו השניה. כשזה ניסה להוריד את ידו מפיו, איים עליו הנאשם שידקור אותו אם ידבר. בשלב זה, בשל פחדו הרב, ניסה נ' לשכנע את הנאשם שיעזוב אותו בתמורה לתשלום, אך הנאשם צעק כי הוא לא צריך כסף אלא רק רוצה להורגו".

לפי כתב האישום, לאחר שביצע את זממו האכזרי, הודיע הנאשם לקטין כי הוא מתכוון לאזקו באזיקים ולהשקותו מבקבוק קטן שהיה במקום, "על מנת שלא יזכור את פרטי האירוע ולא יוכל לתאר להוריו ולמשטרה את שאירע".

במאמצים רבים הצליח בן ה-17 לשכנע את תוקפו לשחררו, וגם זה נעשה תחת איום ברור כי "אם תרמוז על כך למישהו, תמצא את עצמך דקור".

כתב האישום המחריד מסתיים בעבירות בהן מואשם הגבר בן ה-21 המתגורר בשכונה חרדית, כאשר מעבר לתקיפה מוזכרות גם עבירות האיומים וכליאת השווא, תוך בקשה להותיר אותו במעצר עד תום ההליכים בשל מסוכנותו הברורה לשלום הציבור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר