מחוץ למלונית

אחרי שחתונתם נדחתה: חתן ריגש את כלתו • צפו

הדמעות שעלו בעיניה של כלה, שחתונתה נדחתה משום שנדבקה בקורונה לפני 4 ימים, הפכו מעצב וכאב לב לאושר והתרגשות, כאשר חתנה הגיע מחוץ למלונית • תיעוד (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

שמחת חתן וכלה יוצאת דופן התקיימה אמש (שני) בבית המלון קראון פלאזה בירושלים המשמש בתקופה זו כמלונית החלמה לחולי קורונה. באירוע בלתי שגרתי, נעשה מאמץ לשמח כלה השוהה במקום, שחתונתה נדחה.

מדובר בזוג מאורסים, תושבי העיר מודיעין עילית, שמועד חתונתם נקבע לתאריך זה, אך בערב שבת האחרון התגלתה הכלה כנשאית של נגיף הקורונה, ובשל כך הגיעה למלון וחתונתה נדחתה בצער רב.

אמש, כשתיארה לעצמה את שמחת הנישואין שהיתה אמורה לחגוג באותה עת, מלאו עיניה של הכלה דמעות כאב. הדבר נודע לאיש פיקוד העורף במקום, עוזי, וזה החליט לעשות לה הפתעה.

הוא רתם לכך את השדרן מנחם טוקר, הנמצא כעת בחו"ל ושימי ברוורמן מ'קול חי' שיצרו קשר והביאו למלונית את הזמרים איציק וינגרטן ומאיר גרין. אלו פרצו בנעימות חתונה בעמדה שמוקמה מחוץ למלונית, ולשירה הצטרפו כל חולי הקורונה שרקדו עם הכלה.

רגע השיא היה כאשר החתן הגיע אף הוא, נעמד בחוץ והצטרף מרחוק לשמחת הכלולות החליפית.

איש החסד אליעזר סמט (מזק"א) שהיה מעורב בנעשה מיטיב לסכם: "הפכנו את הערב העצוב של הזוג לערב שמח. אין דבר יותר גדול מלשמח חתן וכלה".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר