סערת אומן

מיקי זוהר נגד רוני גמזו: "מונע את מתווה הרבנים"

בעקבות התבצרותו של פרופ' רוני גמזו, שלא לאפשר נסיעה המונית לאומן, יו"ר הקואליציה, תוקף אותו וטען כי גמזו מסרב לקבל את מתווה הרבניים, אך מאפשר הפגנות בבלפור (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מיקי זוהר (צילום: Miriam Alster/Flash90)

בעקבות התבצרותו של פרויקטור הקורונה, פרופסור רוני גמזו, בעמדתו שלא לאפשר נסיעה המונית לאומן לקראת ראש השנה, יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר תוקף אותו וטען כי גמזו מסרב לקבל את המתווה שהוצע על ידי הרבנים, אך מאפשר הפגנות המוניות בבלפור.

לדברי זוהר, בראיון ל'כאן רשת ב'', "גמזו צריך להבין שהן (הטיסות. א"ר) יקרו. נוכל לאפשר לאנשים לממש את הרצון שלהם להאמין, כמו שאנחנו מאפשרים את הרצון של האנשים להפגין".

הוא הוסיף כי "הרבנים מנסים לייצר מתווה שכרגע פרופ' גמזו מונע. הוא בטוח שיש ביכולתו למנוע מישראלים להגיע לאומן, אבל הוא היה בטוח שיש ביכולתו להפסיק את ההפגנות. את ההפגנות הוא לא הצליח להפסיק ואני מאמין שהוא גם לא יצליח".

בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב זוהר: "נכון לעכשיו קיימות 85 טיסות לאוקראינה לקראת ראש השנה, מדובר בכ-25,000 מקומות טיסה פתוחים.

"אני פועל להסכמה בין כל הגורמים לצמצם את מספר הנוסעים ל-6,000 איש תחת השגחה ושמירה קפדנים של השלטונות האוקראיניים. בנוסף, יש לפעול לבדיקות קורונה בעלייה ובירידה מהמטוס ולבידוד בחזרה ארצה".

דבריו של זוהר נראים כמו קו מסרים חדש של אנשי הליכוד, שכן זמן קצר לאחר מכן הגיב אף חבר הכנסת שלמה קרעי שקרא לקדם מתווה מצומצם בנוגע לטיסות לאומן.

ח"כ קרעי: "את ההפגנות המטורללות חייבים להפסיק אחרת חלילה לא נצא מהמגיפה הזו עוד זמן רב. להבדיל אלף אלפי הבדלות, גם נסיעה המונית לאומן עלולה ליצור חלילה התפרצות מסוכנת. אני מאמין כי על אף הרצון העז של רבים מאוד להתפלל באומן, 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם' חשוב יותר. חייבים מתווה אחראי ומצומצם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר