פרסום ראשון

השר אריה דרעי סיכם: הישיבות הקטנות ימשיכו לפעול

השר אריה דרעי נפגש עם השר יואב גלנט וסיכם על המשך פעילות הישיבות הקטנות במתכונת הקפסולות • דרעי: "ישנו צורך מיידי לאשר מתווה שיסדיר את סדר יום הלימודים לבני הישיבות" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי וגלנט, הבוקר (צילום: ללא קרדיט)

מתווה החזרה ללימודים כפי שגובש במשרד החינוך קובע כי הלימודים בבתי הספר העל יסודי בערים אדומות יתקיימו באמצעות למידה מרחוק ובערים שאינן אדומות יתקיימו לפי משמרות תלמידים.

המשמעות הישירה היינה פגיעה ישירה במערכת החינוך החרדית ובעשרות אלפי בחורי ישיבות קטנות שאורח החיים שלהם ייחודי ואינו מאפשר שימוש באמצעים טכנולוגיים ללמידה מרחוק.

לאור זאת, יו"ר ש"ס שר הפנים, אריה דרעי, קיים הבוקר (רביעי) ישיבת חירום מיידית יחד עם שר החינוך יואב גלנט והאלוף במיל' רוני נומה.

הפגישה בין דרעי לגלנט ואנשי המקצוע, היום

במהלך הפגישה סוכם כי המתווה לישיבות קטנות (כיתות ט'. י'. יא') אקסטרניות, יהיה שישה ימים בשבוע לפי סדר לימודים ארוך ורציף ללא יציאה ממתחם הישיבה עד סוף שעת הלימודים היומית תוך שמירה על הנחיות משרד הבריאות לשהייה במתחם.

שר הפנים דרעי אמר ל"כיכר השבת": "בהתחשב באורח חיים הייחודי של המגזר החרדי ובהיעדר שימוש באמצעיים טכנולוגיים, ישנו צורך מיידי לאשר מתווה שיסדיר את סדר יום הלימודים לבני הישיבות על בסיס רציף".

דרעי הוסיף: "מודה לשר החינוך יואב גלנט על אוזנו הקשובה והרצון לסייע למוסדות החינוך החרדים תוך שימת דגש על הצרכים ואורח החיים הייחודי. אני מודה גם לאלוף במיל' רוני נומה על הפעילות השוטפת והעבודה המסורה מול ראשי המוסדות במגזר החרדי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר