חשיפה

איך ניתן לגרום לבית להראות יוקרתי? מעצבי פנים מגלים

עד שתרוויחו מספיק כסף כדי לרכוש וילה ששווייה 15 מיליון שקלים, ישנם כמה דברים שתוכלו לעשות עכשיו, כדי לגרום לביתכם להיראות (ולהרגיש) קצת יותר לוקסוס (עיצוב הבית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

יום אחד עוד תגורו בוילה ששווייה 15 מיליון שקלים, אבל עד שתרוויחו מספיק כסף כדי לרכוש אותה, ישנם כמה דברים שתוכלו לעשות כדי לגרום לבית שלכם להיראות (ולהרגיש) קצת יותר לוקסוס. בשורות הבאות נחשוף כמה מהסודות הכמוסים ביותר ליצירת אווירה יוקרתית, אפילו אם אתם מתקשים "לגמור את החודש".

1. אל תחסכו בטקסטורות

השקיעו בשמיכות סרוגות, שמנמנות, בכיסויי כרית קטיפתיים, בקערות אבן ובהרבה ירק - שילוב מגוון מרקמים מוסיף עומק וממד לחלל, אומרת מעצבת הפנים ליה ט. וורד. הוא יעיל במיוחד כאשר אותו חלל מאופיין בלוח צבעים מאופק - זה מה שמפריד בין חדר ניטרלי אפרורי ומשעמם לחדר מפנק ומזמין.

2. לכו על זה - בגדול

כשמדובר בסטיילינג של מדפים ושולחנות קפה, הגודל מאד חשוב. "פיסים גדולים ונועזים הם בעלי אמירה משמעותית יותר כשמאבזרים אותם, לעומת הרבה פיסים בסדר גודל קטן יותר", אומרת וורד. "אני אוהבת להשתמש בקערת עץ גדולה על גבי ספרי שולחן קפה גדולים או באגרטל גדול על שולחן קונסולה".

3. שדרגו את החומרה שלכם - באופן אסטרטגי

שמעתם מיליון פעמים שחומרה היא כמו התכשיטים של החדר ושינוי בקטגוריה זו יכול ליצור את ההבדל הגדול שבין בית סטנדרטי, לכזה של מעצב. אבל מה כדאי לקחת בחשבון? לשם כך פנינו לטד רוברטס, מנהל סגנון ועיצוב. "היום אני רואה את כל סוגי השחור פופולריים. שחור מבריק, נירוסטה שחורה, שחור עם מרקם ושחור מט, רק תבחרו", הוא אומר.

בחרו את הגימור שאתם הכי אוהבים ואז שלבו כמה נגיעות אחרות באותו סגנון, כדי ליצור מראה אחיד. "שימו לב לכל האלמנטים הקטנים בחדר שלכם, החל מפמוטים ומסגרות לתמונות ועד מתגי תאורה ומנעולי דלתות", מסביר רוברטס.

4. שימו לב לפורמולת האור הנכונה

החלפת גופי התאורה שלכם היא דרך קלה לשדרג כל חלל, אך לעתים קרובות מדי, אתם טורחים בבחירת, רכישת ותליית הנברשת ואז אתם מבחינים שהיא פשוט נראית דוממת, חסרת חשיבות. מספר מעצבי פנים מתחייבים על נוסחה קלה לבחירת האור בגודל המתאים לכל חדר: אורך החדר (במטרים) + רוחב החדר (במטרים) = קוטר גוף התאורה (בסנטימטרים).

לכן, באופן זה, שטח חדר שאורכו 3 מטרים ורוחבו כ-3.5 מטרים יסתכם ב-10.5 מטרים. כדאי לכם לחפש מנורה בקוטר 10.5 סנטימטרים עבור החלל הזה. קל, נכון?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר