"חושב קדימה"

חידוש בחסידות ויז'ניץ: הבנים של האדמו"ר מונו לתפקידים רשמיים

במהלך מפתיע, בו החל לנקוט האדמו"ר מויז'ניץ, מתמנים שניים מבניו לתפקידים רוחניים בקהילות באשדוד ובאלעד. "אין ספק שהרבי חושב כמה צעדים קדימה", אומרים בחסידות ל'כיכר השבת' (אנ"ש)

שימי שפר | כיכר השבת |
במעמד המינוי, הערב. הבן והאב (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

חידוש מרענן הערב (חמישי) בויז'ניץ: בהוראת האדמו"ר, ימונו בניו הרה"צ רבי יצחק ישעיה הגר והרה"צ רבי יעקב מרדכי הגר לתפקידים רשמיים בחסידות.

בנאום שנשא לפני זמן קצר, במהלך ביקורו בקרב חסידיו בעיר אשדוד, אמר הרבי כי הוא ממנה את בנו רבי יצחק ישעיה לאחראי על נושא הרוחניות בקהילה.

"הנני ממנה את בני הרה"ג יצחק ישעי' שיעמוד וידאג לחלק הרוחני שבקהילה", אמר האדמו"ר מויז'ניץ, והסביר: "הוא אברך ראוי לכך, וזכות אבותינו הקדושים יעמוד לו להצלחה מרובה בכל מעשי ידיו".

לאחר מכן נשא דברים, במעמד אביו, הבן המדובר, שציין כי מהיום והלאה הוא ישמח לעמוד בקשר אישי עם כל אחד ואחד מהבחורים, על מנת לסייע ולעזור להם בכל הנושאים, בעיקר באלו הרוחניים.

יצוין, כי כבר בשבועות הקרובים צפוי רבי יצחק ישעיה להתחיל להגיע בתדירות גבוהה לעיר אשדוד, כולל באחד מימי אמירת הסליחות, ואף בחג הסוכות הקרוב.

בחורי ויז'ניץ עם רבם. ארכיון (באדיבות המצלם)

בנוסף, ל'כיכר השבת' נודע, כי הכרזה דומה צפויה להתקיים בשבוע הבא במהלך ביקורו של האדמו"ר בקרב חסידיו בעיר אלעד, שם ימונה בנו הנוסף הרה"צ רבי יעקב מרדכי הגר לאחראי על ענייני הקהילה בעיר.

גורם בויז'ניץ אומר, בשיחה עם 'כיכר השבת', כי "אין ספק שהרבי חושב כמה צעדים קדימה. מדובר בצעד משמעותי ומבורך מאוד, שיביא לתועלת רבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר