אוטובוס כ'מדגרת קורונה'

בהלה בעיר החרדית: התפרצות קורונה נרחבת בקרב נהגים

לפחות שישה מנהגי האוטובוסים של חברת 'קווים' בעיר מודיעין עילית יצאו לאחרונה חיוביים בבדיקות קורונה. בנוסף, רבים מחבריהם הנהגים סובלים מתסמינים - והתושבים החרדים שרויים בלחץ (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י' באלול תש"פ | 30.08.20
אילוסטרציה. למצולם אין כל קשר לתוכן הידיעה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אוטובוסים כ'מדגרת קורונה': שיעור הולך וגובר של חולי קורונה מתגלה בימים האחרונים בין נהגי חברת 'קווים' בעיר מודיעין עילית.

מהפרטים שהגיעו ל'כיכר השבת' עולה, כי נכון עכשיו עומד מספרם של הנהגים שיצאו חיוביים בבדיקות לנגיף על לפחות שישה.

כמו כן, ישנם עוד נהגים לא מעטים שכבר דיווחו כי הם סובלים מסתמיני מחלת קורונה, בהם כאבי ראש עזים, שיעולים קשים, חום גבוה ואיבוד חוש טעם וריח.

עוד נודע, כי שלושה מבין הנהגים הינם תושבי מודיעין עילית, שנדבקו מבני משפחותיהם. השלושה האחרים מתגוררים ככל הנראה בכפרים הסמוכים.

תושבי העיר מדברים (ארכיון. באדיבות 'חדשות 12')

בקרב תושבי העיר החרדית, אליהם מגיעים אט אט הידיעות על כך, שוררת בהלה של ממש, בשל העובדה כי האוטובוסים הינם כלי התחבורתי העיקרי במקום שבו רוב תושביו אינו נוהג ברכב פרטי.

תמר ל, אחת מהם, אומרת בשיחה עם 'כיכר השבת': "שנת הלימודים של בני כבר החלה, וזו של בנותיי תחל השבוע; הדרך היחידה שלהם להגיע מהבית למוסדות החינוך ובחזרה היא באוטובוס - שעכשיו הוא מקום סכנה".

"כאילו לא הספיק לנו הדוחק הבלתי נסבל באוטובוסים הפנימיים, בעיקר בשעות ההגעה ללימודים והחזרה לבית - בעיה קשה שפרנסי העיר לא פותרים כבר כמה שנים, ומהווה 'פצצת זמן' בכל הקשור לקורונה - עכשיו גם נהגים רבים התברר כחולים", מוסיף אברהם ישעיה, תושב אחר, בתסכול ובדאגה.

מחברת קווים נמסר ל'כיכר השבת' בתגובה: "משרד הבריאות הינו הסמכות היחידה למסירת מידע על הדבקות בקורונה, אך חשוב לציין כי מבדיקות שנערכו, לא ידוע על הדבקה של נהג שקרתה במסגרת עבודתו".

"אנו נוהגים בחומרה יתרה, בשמירה על כללי הריחוק החברתי וההיגיינה בקרב הנהגים, ומנהלי החברה מוודאים כי הם נשמרים על בסיס יומיומי. במידה ומתעורר חשד להידבקות של נהג, החברה מפסיקה את עבודתו, והוא נשלח לבידוד באופן מיידי, עד לבירור העניין", הוסיפו ב'קווים'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר