"השתמש בנו"

נציגי ש"ס התפטרו מהמועצה של גמזו; 'היינו קישוט בלבד'

בטענות קשות, ותחת תחושה רעה כי נעשה בהם שימוש, מודיעים נציגי ש"ס ב'מועצה המייעצת' של פרויקטור הקורונה, כי הם מתפטרים • המהלך שהכריע, לרעה: שיגור המכתב לנשיא אוקראינה (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
גמזו, בסיור בישיבות (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

פרסום ראשון: ארבעה נציגי ש"ס במועצה המייעצת לפרויקטור הקורונה, פרופסור רוני גמזו, מתפטרים מתפקידם ויוצאים נגדו במתקפה חריפה בשל העובדה כי לא התייעץ איתם טרם שיגור המכתב לנשיא אוקראינה בנושא הטיסות לאומן בראש השנה.

בפתח מכתבם בנושא כותבים הארבעה: "מלכתחילה, תהליך מינוי מועצה מייעצת המורכבת מנציגים ממגוון המגזרים במדינת ישראל הוא מעשה מבורך. ראינו צורך וחובה להיות חלק במועצה כשליחות למען הציבור בישראל".

בשלב הזה עוברים נציגי ש"ס להתקפה: "התאכזבנו קשות כשנוכחנו לראות מתחילת פעילות המועצה שאנו ללא יכולת השפעה ומנסים להשמיע את דעתנו כקול קורא במדבר. אנו מתהלכים בתחושה קשה שנעשה בנו שימוש להוות קישוט בלבד. במיוחד כאשר הציבור רואה בנו אחראים וחלק מתהליכי קבלת החלטות -כשאין ביננו לבין קבלת ההחלטות בפועל לא כלום".

"הגדיל מכובדי לעשות", הם מדגישים, "לשלוח מכתב לממשלת אוקראינה. המכתב מהווה נזק תדמיתי לציבור החרדי בכלל ובפרט לציבור מאמין ממגזר מסוים בתוך הציבור הדתי והחרדי שהנסיעה לאומן בימי ר"ה הבעל"ט מהווה עבורו חלק בלתי נפרד מאורח חייו ואמונתו".

אבידן, חבר המועצה המתפטר: "רוני גמזו נכשל, אפס הישגים"

לדבריהם, "לאור מסע ההכפשות שספג הציבור החרדי מתחילת הופעת מחלת הקורונה בישראל, שהוא כידוע חמור וחסר כל הצדקה. היתה תקוותינו במינוי חברים מהמגזר החרדי בתוך המועצה שאכן מכובדי פועל ויפעל באמת ובתמים גם כדי למגר את התופעה המכוערת הזו של הכפשת צבור שלם בישראל על לא עוול בכפו, מהר מאד התאכזבנו קשות לאור הדברים שנכתבו לעיל".

"אי לכך, אנו מודיעים לכבודו במכתב זה על פרישתנו מחברות במועצה הציבורית המייעצת למגן ישראל", מסיימים הארבעה את מכתבם לגמזו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר