ניצחון להורים

בעקבות 'כיכר': טופס 4 לגנים החרדיים בלוד

ראש העיר יאיר רביבו הוזעק באמצע הלילה לחתום על טופס 4 לשמונה גני ילדים לבנות חרדיות בשכונת אחיסמך, שעה אחרי פרסום הידיעה ב'כיכר השבת' ולפני פתיחת הלימודים (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: מסך, מתוך הפייסבוק של יאיר רביבו)

ראש העיר לוד חתם הלילה (שני) על טופס 4 לשמונת גני הילדים לבנות הקריה החרדית בשכונת אחיסמך בעיר, שעה קלה אחרי חשיפת המקרה ב'כיכר השבת'.

בחשבון הפייסבוק שלו כתב יאיר רביבו, "בשביל חינוך ילדינו אני מוכן לצאת מהבית בכל שעה. חותם כעת על טופס 4 ל-8 גני ילדים חדשים בשכונת גני איילון".

"יישר כח לעובדי ומנהלי העירייה ולחברי המועצה על היערכות מסביב לשעון לפתיחת השנה המאתגרת ביותר שהיתה בישראל. בע"ה נעשה ונצליח!".

כפי שדיווחנו מוקדם יותר הלילה, ההורים הזועמים טוענים כי פנו מספר פעמים בשבועות האחרונים אל העירייה, שם מסרו להם כי אין להם מה לדאוג וכי הכל יהיה בסדר - אך בפועל, לא סידרו דבר.

אחד ההורים ששוחח עם 'כיכר השבת' טוען כי "עיריית לוד קבלה בסבר פנים יפות את תושבי אחיסמך וראש העיר יאיר רביבו אחד האנשים היקרים ללבנו, אך ישנם גורמים בעירייה שמנסים בכל דרך למדר ולמזער את הציבור הליטאי באחיסמך בכל דרך שהיא, בין אם זה בתקציבי תרבות בתקציבי חינוך ועוד".

הוא מוסיף ומאשים כי "קל מאד לעקוב ולבדוק מה קיבל הציבור החרדי מבחינה תרבותית ומבחינות אחרות ומה קיבלו כל שאר תושבי העיר".

"לאחרונה החלה רדיפה של ממש של גורמים בעירייה במסווה של הסרת אחריות מטעם עיריית לוד, והדברים מתבטאים ביתר שאת שאנו עומדים יום לפני פתיחת שנת הלימודים ללא מענה לבנותינו ללא יכולת של הנשים ללכת לעבודתם מחר וגרימת ביטול תורה של ציבור האברכים הגדול".

בעיריית לוד לא הגיבו לפניית 'כיכר השבת', אך שעה קלה אחרי פרסום הידיעה - ושעות ספורות לפני פתיחת שנת הלימודים, חתם כאמור ראש העיר על הטפסים המיוחלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר