הוארך מעצרו

השופטת: 'החשד שהמקובל פגע בנשים - סביר'

בית משפט השלום בבאר שבע האריך לפני זמן קצר בשלושה ימים את מעצרו של הרב המפורסם כ'מקובל' מאזור הדרום, הגדיר את החשד שפגע בנשים כסביר, ואותו כ'בעל מסוכנות' (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הרב החשוד (צילום: חנן בן לולו)

שופטת בית משפט השלום בבאר שבע האריכה לפני זמן קצר (שלישי) את מעצרו של 'המקובל' החשוד כי בעת שנשים הגיעו לקבל את ברכתו תקף אותן, במספר המקרים.

כזכור, שתי נשים הגישו תלונות במשטרה כי הרב ביצע את המעשים המיוחסים לו בעת שהן נכנסו אליו לחדר ביחידות, במטרה לקבל את ברכתו.

אמש, לאחר שעומת עם שתי המתלוננות נגדו, הודיע לו קצין החקירות המשטרתי כי הוא נעצר, ויישאר במקום למשך הלילה.

עוד דיווחה המשטרה, כי בחור נוסף, ככל הנראה עוזרו של 'המקובל' במדובר, נחקר בחשד לשיבוש הליכי חקירה ונעצר אף הוא.

כעת, בהחלטת השופטת עירית קויפמן נכתב, כי מדובר ב"חשד סביר", וכי "קיימת עילת מסוכנות" שמספיקה כדי להחליט על הארכת המעצר בשלושה ימים נוספים.

מדוברות המשטרה נמסר: "בית המשפט קיבל את בקשת המשטרה והאריך עד 3.9 את מעצרו של הרב מנתיבות שנעצר אמש. קיים חשד לקורבנות נוספים וצוות החקירה פועל לאיתורם", הוסיפו במרחב נגב של משטרת ישראל.

תגובתה של פרקליטת הנשים המתלוננות

עו"ד סוזי עוזסיני ארניה, המייצגת את המתלוננות, אמרה ל'כיכר השבת' לאחר ההחלטה: "הארכת מעצרו של הרב מלמדת כי בית המשפט התרשם כי קיים חשד סביר המצדיק את המשך מעצרו. אני מברכת על כך שמשטרת ישראל פועלת במלוא הרצינות וחוקרת את הפרשה בעניינו של הרב לעמקה".

"הנשים המתלוננות משתפות פעולה באופן מלא עם גורמי החקירה במטרה להוציא את האמת לאור בנוגע לאופן התנהלותו. המעשים המיוחסים לו נראים מתוך העדויות כמעשים דומים ושיטת ביצוע", הוסיפה עורכת הדין.

עו"ד ארנייה (ללא קרדיט)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר