פרסום ראשון

שוטר יס"מ שהפיל מפגין חרדי נחקר במח"ש

שוטר היס"מ שנהג באלימות בהפגנת החרדים במוצא, נחקר היום במשך שעות ארוכות על ידי המחלקה לחקירת שוטרים • גם המפגין שהופל ארצה הגיע היום למסור את עדותו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות ארגון 'בצדק')

שוטר יס"מ שתועד מפיל ארצה בעוצמה צעיר חרדי שהפגין במוצא, נחקר היום (שלישי) במשך שעות ארוכות על ידי חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש).

ל'כיכר השבת' נודע כי במח"ש מתייחסים ברצינות למקרה, וטוענים כי מדובר באירוע חמור. בסיום החקירה, שוחרר השוטר לביתו, בתנאי שלא יצור קשר עם שאר המעורבים בפרשה.

המפגין שהופל ארצה על ידי אותו שוטר, הגיע היום אף הוא למשרדי מח"ש, לשם התבקש לסור על מנת למסור את עדותו לגבי מה שהיה בהפגנה.

(צילום: באדיבות ארגון 'בצדק')

במח"ש אישרו את הפרטים ל'כיכר השבת' ומסרו כי "המחלקה לחקירות שוטרים חקרה שוטר יס"מ אשר על פי החשד תועד מכה מפגין סמוך למחלף מוצא ב 27.8.2020 . הארוע התרחש במהלך הפגנה כנגד הכוונה לבצע עבודות תשתית סמוך למחלף מוצא. על פי החשד השוטר דחף בעוצמה את המפגין בגבו, אשר מעוצמת הדחיפה נפל ארצה. המקרה נמצא עדיין בחקירה".

האירוע האלים התרחש במהלך הפגנה בצומת מוצא, על ידי אנשי 'העדה החרדית' בשל חשש לביזוי קברי קדמונים הטמונים במערות באתר הסמוך לבית הכנסת העתיק והמפורסם בישוב.

בתגובה לאירוע נמסר בזמנו בתגובה ממשטרת ישראל: "מדובר בהתנהגות שאינה הולמת, שכן מצופה מכל שוטר לפעול במקצועיות ובהתאם לנהלים וערכי הארגון. בהתאם, המקרה ייבדק והועבר לבדיקת המחלקה לחקירות שוטרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר