הפרו בידוד?

נסעו לאומן לימי ראש השנה ונדבקו בקורונה

ראש העיר אומן, שנלחם לכל אורך הדרך נגד בואם של חסידי ברסלב לאומן, טוען הערב כי שני חסידים התגלו כנשאים של הנגיף • לא ידוע עדיין אם הדביקו אנשים נוספים בעיר (בעולם)

(צילום: שאטרסטוק)

ראש העיר אומן טוען הערב (רביעי) כי שני חסידי ברסלב שהגיעו לימי ראש השנה לשהות בקיבוץ הגדול ליד ציון הרה"ק רבי נחמן מברסלב, נדבקו בנגיף הקורונה.

יצוין כי מדובר בראש העיר שניהל מאבק גלוי במשך חודשים ארוכים נגד בואם של חסידי ברסלב לעירו, והואשם כי הוא פועל ממניעים אנטישמים.

לפי ראש העיר, כפי שצוטט בחדשות 12, ישנו חשד לפיו נדבקו אנשים נוספים. עוד אמר כי הוא לא יודע אם האנשים שהגיעו יחד עם אותם חולים הפרו בידוד וכי הנושא עדיין בבדיקה.

בתוך כך, המשטרה האוקראינית הודיעה היום כי 500 שוטרים נפרסו ברחבי העיר על מנת למנוע תקריות בין התושבים המקומיים לבין חסידי ברסלב.

בשבוע האחרון אירעו כמה אירועים אלימים, במסגרתם הותקפו החסידים באכזריות. בברסלב מאשימים את רוני גמזו בהתפרצות האנטישמיות בעיר.

בהודעה רשמית של מפקד משטרת אומן נאמר: "אנו מוכנים להבטיח את הסדר הציבורי, יש לנו את כל האמצעים הטכנולוגיים לכך. מה שחשוב הוא שכל הצדדים יגלו איפוק ויאפשרו את קיום חגיגות ראש השנה תוך מגבלות הקורונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר