"ללא שקיפות"

עוד מכה לרוני גמזו: גם אריק אדלר ועו"ד אברהם יוסטמן פרשו

רו"ח אריק אדלר המנהל את החמ"ל העירוני בבני ברק ועו"ד אברהם יוסטמן סמנכ"ל קרן קמ"ח הודיעו לרוני גמזו על פרישתם מהמועצה המייעצת. בפנים: המכתב המלא (חדשות)

המועצה המייעצת. ארכיון (צילום: ללא קרדיט)

במכתב ששלחו היום (חמישי) שני חברי הוועדה הציבורית המייעצת לתכנית 'מגן לישראל' הממוען לפרופ' רוני גמזו, מאשימים השניים כי ההחלטות מתקבלות ללא שקיפות וללא שיתוף הציבור.

השניים הנמנים על חברי המועצה החרדים הם רו"ח אריק אדלר המנהל את החמ"ל העירוני של בני ברק ועו"ד אברהם יוסטמן סמנכ"ל קרן קמ"ח וחבר וועדת הבחירות מטעם יהדות התורה.

במכתבם כותבים השניים: "שבנו והתרענו מספר פעמים שאם לא תהיה שקיפות, לא נזכה לאמון הציבורי המיוחל אך כאמור בחר מי שבחר ללכת בדרך שכוללת הצהרות חסרות אחריות ומעשים פזיזים שלא התקבלו כהחלטה משותפת".

בנוסף טוענים השניים כי בתכנית הרמזור הוכנס קריטריון שעשוי לפגוע באוכלוסיות רחבות ללא הצדקה. לטענת אדלר ויוסטמן, בתהליך החישוב קיים מקדם שלילי לכל עיר גדולה שבמסגרתו היא עשויה לקבל בציון הסופי תוספת של ניקוד שלילי שעשוי להיות קריטי במעבר משלב לשלב.

על כן מודיעים חברי הוועדה על התפטרותם וכותבים כי "נעשה שקר בנפשנו אם נישאר כחברים בוועדה הציבורית חסרת ההשפעה שאיננו יכולים לתרום לה ולקדם את מטרותיה".

כזכור, אמש, שעות ספורות אחרי התבטאותו של רוני גמזו, פרויקטור הקורונה הלאומי, נגד הנחיית מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, מתפטרים הנציגים החרדים מהוועדה המייעצת.

אחרי נציגי ש"ס שכבר פרשו בטענה כי הם "ועדת קישוט" בלבד, התפטרו אמש סגן ראש העיר ירושלים יוסי דייטש, והרב חנניה צ'ולק מארגון עזר מציון.

"התאכזבנו קשות כשנוכחנו לראות מתחילת פעילות המועצה שאנו לא רלוונטיים ואין לנו קול משפיע", אמרו השניים לאחר עזיבתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר