"המבקר" • צפו

מידד טסה על הדרך החדשה, היצירה והפחד

הוא היה ילד פלא מפורסם - שכבר חובק ילד משלו והשנה הוא יצא לדרך מקצועית חדשה • הזמר והיוצר מידד טסה בראיון באולפן 'כיכר השבת' הסינגל החדש והקורונה • צפו (המבקר)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: יוחנן בלייך וזאבי רוזנברג. עריכה: אריאל ליבא)

הזמר והיוצר מידד טסה, בראיון לתוכנית 'המבקר' באולפן 'כיכר השבת', לרגל יציאת הסינגל החדש שלו 'נעשה שמח' אותו כתב והלחין בעצמו. טסה שהחל בשנה האחרונה בדרך עצמאית ללא המנהל שליווה אותו מגיל צעיר מאד - אביעד גיל, מספר על ההתמודדות עם הקריירה המוזיקלית בעצמו והבחירה ביצירה עצמאית.

"באמת בזמן האחרון, התחלתי לכתוב ולהלחין שירים, ועכשיו זה יצא יותר, כתבתי גם בעבר אבל עכשיו זה נהיה הרבה יותר ואני משתדל שבאלבום החדש יהיו שירים שאני כתבתי", אומר מידד טסה ומציין כי "יש משהו מיוחד בכתיבה העצמית, אני מרגיש שאני נותן את הקו שלי, למרות שאני כמובן גם יכול להתחבר גם ללחנים טובים של אחרים וגם זה יהיה".

טסה חושף כי "הקול בא מהאבא והמוזיקליות הגיעה מהאמא, אמא שלי היא השפעה מאד גדולה עליי, היא בעצמה מנגנת".

על הדרך החדשה הוא אומר כי "יש בזה התחדשות מסוימת שאתה מרגיש שאתה עושה מה שאתה רוצה במלוא מובן המילה, לא ידעתי כמה זה מפחיד ורק לאט לאט אני קולט עם הזמן את המשמעויות".

על האמרגן הקודם שלו הוא מפרגן כי "הוא עשה 14 שנה עבודה נהדרת ולא סתם הייתי איתו כל כך הרבה שנים".

"למרות שאני שנים במוזיקה לא ידעתי כמה עבודה יש בזה, אנשים חושבים שזה יוצא בקלות אבל זה הרבה עבודה", הוא מספר.

טסה מספר על תקופת הקורונה והקושי של זמרי החתונות להתמודד עם אירועים קטנים, "אמנם מסיימים מוקדם יותר, אבל יש קושי להיכנס לאווירה עם קהל קטן ועם שינויים כל הזמן, כיוון שהחתונות מתקיימות במקומות פרטיים וצריך להנמיך את המוזיקה. גם הקהל עדיין לא הפנים את נושא סיום האירועים מוקדם והוא מגיע מאוחר כפי שהיה רגיל בעבר וכל הדברים האלה הופכים את האירועים למורכבים יותר", מסביר טסה.

הוא מספר על ההתלבטות לפני יציאת הסינגל החדש האם כדאי להוציא שירים כאלה בתקופת הקורונה, על הכיוונים המוזיקליים שלו ולסיום גם מבצע בלייב באולפן באופן ספונטני את הפיוט "לך א-לי".

צפו בראיון המלא:

לשירים המלאים בפינת המסננת

יהודה שמעה - פרוזדור

עדי גביסון - יותר מהכל

אברומי וינברג וירון בר - אבא יקר

יעקב אלקובי - הניגון שמוליך צדיקים לגן עדן

שלמה כ"ץ - לב טהור

צבי וייס וחננאל אוחנה - מחרוזת ימים נוראים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר