עבודות אינסטלציה דחופות

לא פעם אנו נזקקים לעבודות אינסטלציה דחופות, המצריכות פנייה מהירה אל אינסטלטורים מומלצים 24/7 וכמובן גם היענות מהירה מצד בעלי המקצוע. מדובר בעיקר במצבים של סתימות בצנרת ובכלים סניטרים, וכן במצבים של נזילות חמורות עד כדי הצפות. מה כדאי לדעת במצבים אלו ואיך להיערך אליהם נכון? על כך במאמר הבא(שיפוצים, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: freepik)

מי ומתי צריך אינסטלטורים מומלצים 24/7

ישנן עבודות אינסטלציה דחופות ופחות דחופות. על האחרונות נמנות למשל עבודות המהוות חלק משיפוץ מתוכנן של דירה, בית או מבנה מסחרי, אשר המועד לביצוען נקבע מבעוד מועד. על הראשונות נמנים מצבים שכולנו היינו מעדיפים להימנע מהם, אך הם נוטים להתרחש וברגעים הכי פחות נוחים.

כך למשל, סתימות בצנרת המובילה את המים מהאסלה אל מערכת הביוב המרכזית, הינן נפוצות למדי. הן ניכרות בכך שהמים באסלה אינם יורדים כראוי, אינם יורדים בכלל ואף עולים על גדותיהם, על כל המשתמע מכך מבחינת ריחות והיגיינה. בכל מקרה, במצבים כאלו איננו יכולים להשתמש באסלה, ויש לקבל פתרון מהירה לפתיחת הסתימה על מנת להשמיש אותה. דוגמא קצת פחות דחופה אך עדיין מעיקה של סתימה, היא בכיור המטבח אשר בצנרת שלו נוטים לרדת לכלוכים רבים. גם השבתת הכיור המרכזי של הבית איננה נוחה ואנו רוצים פתרון מהיר.

בנוסף, מצב של נזילה מצריך התערבות מקצועית דחופה. יש לציין כי גם נזילות קטנות נוטות להחמיר עד מהרה, ובכל מקרה הן לא יתקנו את עצמן. אבל כשמדובר ברטיבות גדולה המתפשטת במהירות על פני הקירות, פוגמת בתכולת הבית וכדומה – צריך לקבל מענה מהיר מאוד. כאן נכנסים לתמונה אינסטלטורים מומלצים 24/7.

הזמנת אינסטלטור 24 שעות

כן, תקלות בתשתית המים של הבית אינן מבדילות בין יום ללילה, ולכן עבודות אינסטלציה דחופות עשויות להידרש לכל אורך היממה. הזמנת אינסטלטור 24 שעות בהחלט אפשרית, גם אם לא כל אנשי המקצוע מספקים את השירות הזה. אם אינכם מכירים בעל מקצוע מומלץ העובד מסביב לשעון, היכנסו לרשת האינטרנט ואתרו אדם כזה המעניק שירות במקום מגוריכם.

יש לציין כי בדומה לתחומים רבים אחרים, אינסטלטורים מומלצים 24/7 גובים עבור עבודות דחופות מחיר יקר יותר, בהשוואה לאותן העבודות המבוצעות בשעות היום הרגילות ו/או ללא דחיפות רבה. לכן, למרות הלחץ כדאי להשוות לפחות לעוד הצעת מחיר אחת, וכמובן לוודא שמדובר באינסלטור שבאמת מסוגל לפתור את הבעיה, המחזיק בניסיון רב בהתמודדות עימה ובכל הכלים והאביזרים הנדרשים.

עוד יש להדגיש כי לא בכל המקרים הזמנת אינסטלטור 24 שעות תאפשר לקבל הצעת מחיר סופית ומדויקת. זאת מהסיבה הפשוטה שעם ההגעה לשטח יתגלו בעיות שלא זיהיתם ולא הבנתם בעצמכם. אבל כדי להקטין את ההפתעות הלא נעימות, השתדלו לספק לבעל המקצוע כמה שיותר פרטים אופי על התקלה ועל סוג הצנרת שבביתכם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר