בן 48, אב ל-5

הלם בסאדיגורה: הרה"ח רבי יהושע ולדמן זצ"ל

כשבוע לאחר שהרב יהושע ולדמן החל לחוש ברע, הוא התמוטט ונפטר, בגיל 48, בהותירו אחריו אישה, חמישה ילדים ותלמידים רבים בחסידות סאדיגורה אותם לימד תורה (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
המנוח ז"ל, מימין, לפני כשבועיים (צילום: י. לרר)

טרגדיה קשה בעיר בני ברק, עם פטירתו הפתאומית של הגאון הרה"ח רבי יהושע ולדמן ז"ל, מגיד שיעור בישיבת סאדיגורה, ומחשובי חסידי באבוב, והוא בן 48 בלבד.

לפני כשבוע וחצי, בעת ביקורו של הרבי הצעיר מסאדיגורה בהיכל הישיבה בבני ברק, השתתף המנוח בשיחה המיוחדת שמסר לצוות הישיבה, וכמה ימים לאחר מכן החל מצבו הבריאותי להידרדר מאוד.

החשד הוא שר' יהושע נדבק בקורונה, והיום כאמור הוא התמוטט ודבר פטירתו המצערת נקבע באופן מיידי.

בראש השנה תשל"ג הוא נולד לאביו הגאון רבי נפתלי ולדמן זצ"ל ולאמו מרת ציפורה. לאחר שנים, בהגיעו לפרקו, נישא ר' יהושע לבתו של הרב חיים יוסף טייטלבוים, מחשובי חסידי קרעטשניף ברחובות.

במשך שנים רבות שימש המנוח כמגיד שיעור בעיון בישיבת סאדיגורה, והיה מוכר כאדם האהוב מאוד על הבחורים שנהגו להתפלפל עמו רבות בסוגיות הנלמדות ובכלל.

אחד ממכריו מספר ל'כיכר השבת', כי העמקות של רבי יהושע ז"ל בתורה ובהלכה היתה רבה מאוד, וכי תלמידיו הקפידו מדי שנה להדפיס את שיעוריו בקובץ מיוחד.

בפטירתו הפתאומית הותיר אחריו הרה"ח רבי יהושע ולדמן ז"ל את רעייתו ואת חמשת ילדיו, שעדיין לא נישאו, ומאות תלמידים שבורים ועצובים. הלווייתו צפוייה להתקיים בשעות הקרובות בבני ברק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר