צפת על המפה

סופרמרקט ענק וראשון מסוגו נפתח אתמול בעיר הצפונית

בשורה משמחת לתושבי צפת: בהשתתפות רבנים ראש העיר ראש המועצה הדתית אישי ציבור ואלפים מתושבי העיר ומהאיזור נפתח הסופרמרקט החדש 'נטו חיסכון' • החנות החדשה תשתרע על פני שני דונמים, עם עשרות מחלקות ועשויה להוזיל משמעותית את המחירים לצרכן בעיר • מייסדי המיזם: "לצפת מגיעה רמה גבוהה כמו בכל מקום בישראל" (צרכנות)

(צילום: יח"צ)

אחרי שנים של ציפייה זה סוף סוף קורה. סופר חדש ומיוחד מסוגו, נפתח בצפת.

לאחר עבודת השקעה מרובה נפתח 'נטו חיסכון', מבית 'סופר ספיר' ו'הכי זול" הסופר הינו הראשון בסדר גודל שכזה בכל האזור ועשוי להוביל מהפכה של ממש בכל הנוגע למחירי הצרכן בעיר, שנחשבו עד עתה למעט יקרים, בייחוד ביחס לעיר פריפריה.

כמו כן, 'נטו חיסכון' מעניקה חווית קנייה אירופאית לכל דבר, עם מחלקות רבות הפרוסות ברחבי החנות, מגוון ענק של מוצרים מכל הקטגוריות, בשרים משובחים למהדרין ומבחר עצום של פירות וירקות. הכל באיכות בלתי מתפשרת שטרם נראתה כמותה ברחבי הארץ בכלל ובעיר צפת בפרט.

על מנת לאפשר גישה נוחה לחנות, הוקם במקום חניון גדול ורחב ידיים לרווחת הלקוחות.

בנוסף, בחנות צפוי קונספט חדש ומרענן - "אתה הקופאי של עצמך". בכניסה לחנות נוטל הלקוח "מסופון" מהעמדה, ממלא את עגלת הקניות להנאתו ובסוף הקנייה מקבל פתקית עם סיכום הקנייה שעל ידה הוא מבצע את התשלום. כך ניתן לחסוך זמן יקר של המתנה מורטת עצבים בקופה.

יזם הנדל"ן בצפת רונן גנון והבעלים של רשת הכי זול וסופר ספיר אבינועם ואורן ספיר, מי שעומדים מאחורי המיזם הענק של 'נטו חיסכון', מספרים כי הקמת הסופר הייתה צורך מתבקש ביותר בעיר. "במשך שנים היה פה ביקוש משמעותי לרשתות המזון הזולות בישראל דוגמת אושר עד, רמי לוי, והיו כאלו שנאלצו לנסוע עד לקריות בכדי לערוך קניות. אז הנה זה מגיע, ובגדול". משתפים בהתלהבות.

"המטרה שלנו היא לתת מענה מושלם לכל קהל ישראל שרוצה את הטופ שבטופ, בכשרויות מהודרות, בנוחיות מושלמת, והכל תחת קורת גג אחת" אומרים לנו.

מאחורי הפרויקט הענק הזה עומדות שנים של תכנון, מחשבה ועבודה מאומצת, וניכר כי הם מסופקים מהתוצאה המבורכת.

"עמלנו על כך זמן רב בכדי שנוכל להביא את הטופ של המוצרים במחירים הזולים ביותר למשפחה. לצפת מגיעה רמה גבוהה כמו בכל מקום בישראל, והיום אנחנו מברכים על המוגמר" מפטירים לסיום.

החנות החדשה נפתחה באזור התעשייה החדש, סמוך לחברת החשמל.

רוצו לקנות!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר