'הנשמה לך' • צפו

חֲמוֹל עַל מַעֲשֶׂיךָ: מקהלת ויז'ניץ עם ניגוני ראש השנה

ראש השנה מתקרב ובא ואין זמן מתאים מזה על מנת להיכנס לאווירה של הימים הנוראים. קליפ מיוחד שהופק בשבועות האחרונים מעורר את הנוסטלגיה והערגה לשירה של ה'ימים הנוראים' • צפו (חסידים)

בשיתוף ויז'ניץ | כיכר השבת |
על רקע ארון הקודש (צילום: באדיבות המצלם)

על רקע ארון הקודש החדש והמפואר של חסידות ויז'ניץ. מקהלת החסידות פורטת על נימי הלב של כולנו ומפיקה קליפ מיוחד שהופק בשבועות האחרונים מעורר את הנוסטלגיה והערגה לשירה של ה'ימים הנוראים'.

בשעות אלו מתקיימת המגבית ההיסטורית להשלמת בית המדרש הגדול של חסידי ויז'ניץ. הרבי מויז'ניץ פונה אליכם: עזרו לי להשלים את בניית ביהמ"ד ותזכו לשנה טובה פרנסה ברווח ובעלי עגמת נפש כלל לתרומה למגבית להשלמת ביהמ"ד>> לחצו כאן.

חברי המקהלה ניצבים על רקע בימת ארון הקודש, אשר שם כידוע בויזניץ, נוהגים לשורר את ה'מארש' השנתי שמתחדש בכל ראש השנה, ובזמן הכי מרומם, בעיצומה תפילת מוסף, רגע לפני שהרבי פותח ב'מלכויות', נעמדים חברי המקהלה ומשוררים את ה'מארש'.

חרדת קודש מורגשת כאשר צופים בקליפ הזה שבעזרת טכנולוגיה מתקדמת 'הושתלו' המשוררים על בימת ארון הקודש העתידית. כולנו ציפייה לראות במהרה בבנין הבית הגדול הזה, ולראות בעיני בשר את השירה לכבודו של מלך מלכי המלכים בית ויזניץ.

לחצו כאן לתרומה ולצפייה בזמן אמת בהתקדמות הקמפיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר