"אין ספק שכל הדלתות נפתחות בפני נשים"

לכבוד ראש השנה, הזמינה מירי שניאורסון שתי אורחות נפלאות, רבות פעלים, לאולפן - ושוחחה איתן על ההכתרה, על המלך, על המלכה, על נשיות ועל זוגיות בראי היהדות. היה מרתק ומלא השראה (אקטואליה, כיכר TV)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: זאבי רוזנברג)

ראש השנה הוא יום בריאת האדם ולכן זהו יום ההכתרה, או כפי שאומרים בלעז "קורונציה" – נשמע מוכר? עם ישראל מכתיר את הקב"ה כמלך עליו ועל העולם כולו ושם כתר – קרוינן.

ההכתרה צריכה להיות בלב שלם, עם יראת הרוממות ומתוך שמחה עמוקה שהמלך שמח מזה ומקבל את ההכתרה.

לכולנו שליחות שווה לעשות לו יתברך דירה כאן בעולם והיא תתמלא רק על ידי קיום תורה ומצוות.

איך אפשר לצפות מנשים עסוקות, מוצפות ורוויות שכמונו, להיות בדרגה כזאת? איפה נשאר לנו מקום לעניינים של רוחניות וקדושה? יש להבין שנשות ישראל צמאות ומבקשות כל שביב של חיבור ולדעת שכל מה שנשאר, הוא רק לבטוח בה׳ שהוא יסדר כבר את הכל ולהיות בשמחה.

השלמת הכתרתו של הקב"ה, כלומר, קבלת עול מלכות שמיים, היא על ידי קבלת מלכותו של מלך המשיח, כפי שאנחנו אומרים בתפילה: "ועינינו תראינה מלכותך, כדבר האמור בשירי עוזך, על ידי דוד משיח צדקך".

בתפילה שהקב״ה יעזור שכל אלו – תחושת השליחות, הביטחון בה׳ וכן ברכותיו בגשמיות וברוחניות – יתקיימו אצל כל אחת במידה הגדולה ביותר וזה ימהר את מילוי הברכה הכללית לכלל ישראל, שהיא הגאולה האמיתית והשלמה על ידי משיח צדקנו.

האורחות בפרק השבועי של "נפלאות בפרשה" הן בנות דודות וחברות טובות. האחת: רותי לבייב-יליזרוב, נשואה + 7, גרה בסביון, עד לפני 3 שנים בלונדון, אשת עסקים בתחום הנדל"ן והפיננסים, יועצת זוגית, מדריכת כלות ומגשרת.

לרותי חלום גדול - להגיע לכל אישה יהודיה ולספר לה על הסוד שנקרא טהרת המשפחה.

והשניה: נועה לויוב, נשואה לנדב ואמא ל-5 ילדים, מתגוררת בנתניה, גדלה בקרית מלאכי - נחלת הר חב"ד, מעצבת, יזמית ואשת עסקים.

ביומיום היא מעצבת ומייצרת למותג "NK" ומוכרת לחנויות וכן מנהלת את רשת החנויות "נועה קידס" ו"נועה הום", מלמדת על עיצוב שולחן ואומנות האירוח. אוהבת את העבודה והשאיפה שלה היא שהתכנים שפיתחה שנמכרים בקורס דיגיטלי יגיעו לכל אישה ישראלית שתהנה מתרבות בקו אחיד.

נפלאות לראש השנה מאחלת לכל אישה שתגשים את עצמה בכל תחום: זוגיות, הורות, כישרונות, להועיל ולהשפיע על המשפחה ועל עם ישראל כולו. שתהיה לנו כתיבה וחתימה טובה ושנה טובה ומתוקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר