תוקף את האוצר

פינדרוס זועם על הסגר: "מה יהיה עם ארבעת המינים?"

פינדרוס עלה לנאום במליאת הכנסת ותקף בחריפות את משרד האוצר: "מה יעשו סוחרי ד' מינים? מה יעשו העסקים שבנויים על מחזור העסקאות של ערב החג. תביאו פתרון עכשיו" (חרדי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
פינדרוס במליאה (צילום: ערוץ הכנסת)

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס עלה היום (שני) לנאום במליאת הכנסת ותקף בחריפות את משרד האוצר: "מה יעשו סוחרי ארבעת המינים? מה יעשו העסקים שבנויים על מחזור העסקאות של ערב החג. תביאו פתרון עכשיו".

"אנחנו עומדים כמה ימים לפני תחילת סגר על מדינת ישראל. המשבר הזה משתולל כבר חצי שנה ואת הנזקים שהנזק הזה יעשה אנחנו כבר יודעים היום. אני לא מצליח להבין את ההתנהלות של משרד האוצר, שר האוצר והשרים האחרים".

"אתם יודעים שהולך להיות סגר. יש כבר סגר לילי בכמה ערים כמעט שבוע. עסקים שחיים על שעות הערב מתמוטטים. עסקים שבנויים על עובדים הורים לילדים שאין להם בית ספר – מתמוטטים".

פינדרוס הוסיף בזעם: "אנחנו עכשיו מתקרבים לחגים ויש החלטה אחת – סגר. כל הבעיות האחרות? נפתור אחר כך".
פינדרוס תהה: "אי אפשר לקבל מראש החלטה איך יפתרו? מה יפתרו? לאיזה כיוון ילכו? למה אתם מביאים את הדברים באיחור של חודשים. למה אתם מחכים שאנשים יתמוטטו? אחר כך אתם עוד מתפלאים שאין אמון ושיתוף פעולה מצד הציבור".

יו"ר סיעת יהדות התורה פנה לסגן שר האוצר איציק כהן שנכח במליאה "יש לכם עד יום שישי לקבל החלטות מושכלות, להביא תוכנית כלכלית לכל אותם עסקים. אתם יודעים שיש סוחרי ארבעת מינים שיושבים בבית ואף אחד לא טרח לעדכן אותם מה יהיה בשבועיים הקרובים?! יש עסקים שמחכים חצי שנה לתקופת החגים, אף אחד לא אומר להם איך להיערך".

לסיום אמר, "עדיין לא מאוחר. תכינו תוכנית אמתית לאנשים כדי שיוכלו להתפרנס ואל תבואו אלינו בעוד חצי שנה רגע לפני היציאה לפגרה, כדי לפתור את הבעיות שייצרתם חצי שנה קודם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר