צפו בפניה

הרב ארוש לנשיא אוקראינה: 'מסכן חיי אדם'

בפנייה מצולמת לנשיאה היהודי של אוקראינה, מבקש הרב שלום ארוש להכניס את החסידים הנמצאים בגבול עם בלארוס בתנאים קשים, יותר משבועיים: "זה עניין של חיי אדם" (אנ"ש)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: מיכאל בן אבו)

הרב שלום ארוש, מרבני חסידות ברלסב, שיגר פנייה מצולמת אל נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי, בקריאה להכניס את החסידים מהגבול עם בלארוס.

בתחילת הסרטון, בו דובר הרב בעברית ומתורגמן מסביר בשפה האנגלית, פותח הרב בדברי תודה לממשלת אוקראינה: "שלום עליכם כבוד נשיא אוקראינה, אנו מודים לכם על כל השנים שאירחתם אותנו, היה לנו טוב איתכם. גם השנה עושים לנו טוב".

"אנו מבקשים מכל מי שיכול לעזור - מילא חסידים שנמצאים בישראל ואתם לא מוכנים לקבל אותם, תעשו מה שאתם רוצים, אבל אלא החסידים שנמצאים בגבול בלארוס בתנאים קשים מאוד יותר משבועיים, זה עניין של חיי אדם".

לכן הוסיף הרב, "מבקשים מכל מי שיכול לעזור שיכניס אותם לאוקראינה, שיהיה לכם שנה טובה והצלחה גדולה תמשיכו להיות מדינה של חסד".

מוקדם יותר היום דווח כי ממשלת אוקראינה תוקפת בחריפות את ממשלת בלארוס ומאשימה אותה בהפצת שקרים, הגורמים לחסידי ברסלב להישאר על הגבול בין המדינות.

בהודעה החריגה נכתב היום: "ממשלת אוקראינה קוראת לבלארוס להפסיק ליצור מתח בגבול ולהפיץ פייק ניוז". עוד הזכירו כי הגבולות סגורים כרגע, מכל המדינות ולכל כיוון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר