בערב החג

יועצו המדיני של נתניהו הפר שוב את הבידוד

ראובן עזר, שכבר הפר את ההנחיות בוושינגטון כאשר יצא מהקפסולה לריצה, נצפה בערב ראש השנה בסופרמרקט • גם יועץ התקשורת של ראש הממשלה נצפה מפר בידוד (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: רונן חרש, לע"מ)

יועצו המדיני של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הפר את חובת הבידוד ונצפה ביום שישי, ערב ראש השנה, עורך קניות בסופרמרקט במבשרת ציון.

עזר, סגן ראש המל"ל, אמור היה לשהות בבידוד לאחר שחזר מוושינגטון, שם השתתף בטקס החתימה על הסכמי השלום עם איחוד האמירויות ובחריין.

עוד בוושינגטון, הפר את ההנחיה שניתנה שלא לצאת משטח המלון בוושינגטון כדי לשמור על קפסולה, ויצא לריצה מחוץ למלון.

עקבות האירוע, ראש הסגל של ראש הממשלה, אשר חיון, פרסם הבהרה נוספת לכלל חברי המשלחת ולפיה יש לשמור הקפדה יתרה על הנחיות משרד הבריאות הישראלי, אין לצאת מהמלון וחובה לשמור על הקפסולה.

עזר ננזף אז, אך כאמור, הפר שוב את ההנחיות ויצא לערוך קניות ביום שישי. במשרד ראש הממשלה אישרו את הדיווח ומסרו כי הוא נקרא לסדר.

בבירור טען עזור כי הודעת משרד הבריאות על שינוי כללי הסגר ומעבר לבידוד הגיעה רק בשעת לילה מאוחרת ביום חמישי ולא התעדכן, וכי הוא "מצר על כך".

(צילום: יואב גלסנר)

אמש (ראשון) מוצאי חג ראש השנה, זיהו מפגינים את טופז לוק, יועץ התקשורת של ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת עופר גולן, דובר משפחת נתניהו, בהפגנה נגד ביבי בכיכר פריז בירושלים.

לטענת המפגינים, לוק וטופז נצפו ליד קבוצה של 'מכחישי קורונה', שאינם מוכרים למפגינים, ולטענתם, מדובר בסצנה מבוימת שניסו אנשי ראש הממשלה לצלם.

בתנועת "קומי ישראל" טענו כי "לוק נתפס מביים סצנה של הפגנה נגד הקורונה על מנת לבסס את הקמפיין השקרי והמסית של מפגינים 'מפיצי 'מחלות', קמפיין שהוביל לניסיון דריסה של מפגינים. אנחנו קוראים למשטרה לטפל באירוע במלוא חומרת הדין".

מהליכוד נמסר בתגובה כי "טופז לוק הגיע לבצע בדיקת קורונה בירושלים על פי ההנחיות שקיבל ממשרד הבריאות עם שובו מהמשלחת לוושינגטון, ולאחר מכן שב לביתו. עופר גולן לא נמצא בבידוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר