"סילוף ושינוי המידע"

גמזו התלונן במשטרה: הסתה מדומה נגד חרדים

פרויקטור הקורונה, פרופסור רוני גמזו, התלונן במשטרה בשל הודעות כוזבות וסילוף ציטוטים שהציגו אותו כמסית נגד הציבור החרדי: "רשויות החוק ימצו את הדין עם הגורם האחראי" (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
רוני גמזו (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

במטה 'מגן ישראל' הגישו אמש (שני) תלונה במשטרה בעקבות שורת פרסומי כזב וציטוטים שקריים המיוחסים כביכול לפרויקטור הקורונה, פרופסור רוני גמזו, בנושא ההתמודדות בנגיף הקורונה, ולאור הפצתם החוזרת ונשנית של הפרסומים הללו באופן מכוון במטרה לייצר הסתה מדומה מצד פרופ׳ גמזו כנגד המגזר החרדי.

ב'מגן ישראל' טענו הבוקר כי: "הודעות כוזבות אלו שהופצו תוך סילוף ושינוי המידע הובילו להסתה וגילויי שנאה כלפיי פרופ׳ גמזו, אשר לא אחת התבטאו במסרונים אישיים שנשלחו אליו וכללו גידופים ונאצות".

"אנו מאמינים כי רשויות החוק ימצו את הדין עם הגורם האחראי להודעות והפצתן", נמסר.

במטה של רוני גמזו הציגו דוגמא להודעה שהופצה ברשתות החרדיות, הודעה שכאמור אינה נכונה ונועדה להציג את גמזו כמסית נגד המגזר החרדי: "פרוייקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו בתוכנית הבוקר בגל"צ: בסגר הנוכחי הצלחנו למעלה מן המשוער. לפי הנתונים שבידנו, למעלה מ-90 אחוזים מהציבור נענו להוראות ונשארו בבית בחג.

"תמיד יש 10 אחוז של מפירי חוק. צריך להיות עיוור כדי לא לראות את ההצלחה. המשטרה לא עשתה את המוטל עליה ולא מנעה את הפגנות החרדים. נבוא איתה חשבון בפורומים המתאימים.

"הציבור החרדי ימצא אותנו בחגים הקרובים דרוכים יותר ונחושים יותר. מדינה שלמה סובלת בשל קומץ מפרי חוק ונעשה הכל כדי למנוע זאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר