למרות השמירה

שני בחורים ב'לנדא' התגלו כחיוביים לקורונה

למרות השמירה האדוקה בישיבה, 'משיב' שהתגלה כחיובי לנגיף, הדביק בעקבותיו - ככל הנראה, שני תלמידים נוספים. ראש הישיבה הזהיר כי בחור שיצא - עלול להיקנס (עולם הישיבות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הגאון רבי ישראל לנדא עם תלמידיו. ארכיון (צילום: ללא קרדיט)

בישיבת 'היכל יצחק - לנדא' בירושלים, בה לומדים כ-400 בחורים, התגלה היום (שלישי) בחור חיובי לנגיף הקורונה - הראשון לתקופה זו של 'זמן אלול'.

בעקבות כך, נוצרה בהלה בישיבה, כאשר בחורים רבים ביקשו לשוב לביתם, אך ראש הישיבה הזהיר כי מי שיצא מהישיבה, עלול לקבל קנס כ"מפר בידוד".

האזהרה של ראש הישיבה

יצוין כי הנהלת הישיבה הקפידה מאוד בכל התקופה האחרונה כי הישיבה תהיה מתחם מבוצר תוך שמירה על זהירות מרבית ממגע עם אנשים מבחוץ, וכל זה הוכיח את עצמו כמעט עד סוף הזמן.

אלא ש'משיב' בישיבה התגלה כחיובי לנגיף ובעקבותיו שניים מתלמידי הישיבה שהיו עמו במגע, פתחו תסמינים והתגלו הערב כחיוביים לקורונה.

אלא שבעקבות המקרה, כאמור, בחורים רבים שחששו אף הם להידבק ניסו לצאת מהישיבה לביתם, זאת בכדי שלא להיתקע בבידוד בישיבה בתקופה הקרובה.

אך ל'כיכר השבת' נודע כי ראש הישיבה הגאון רבי ישראל לנדא הורה לתלמידים שלא לצאת מהישיבה, והזהיר כי בחור שיצא מהישיבה ייחשב כמפר בידוד ועלול להיקנס ב-5,000 שקלים.

כמו כן, מעתה, בימים הספורים שנותרו עד סוף הזמן, המליץ ראש הישיבה על חבישת מסיכה בכל שעות היום - כולל בשעת הסדרים, על מנת למנוע הדבקה המונית כמו זו שמתרחשת בישיבות מקבילות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר