סערת המקוואות

פגישת רמי גרינברג והרבנים • התיעוד המלא

האדמו"רים מביטשנא ובערסגאז, רבי אפרים מוטצען, רבי יקותיאל רונזבאום ורבנים נוספים נטלו חלק בפגישה עם ראש עיריית פ"ת רמי גרינברג בעניין המקוואות, חלקם נשאו דברים נרגשים • כך זה נראה (ארץ)

(צילום: עיריית פתח תקווה)

לאחר הסערה שפרצה בפתח תקווה סביב סגירת מקווה הטהרה על-ידי העירייה, נועדו אמש (שלישי) שורת רבנים בכירים ואדמו"רים עם ראש העיר רמי גרינברג עד שהצדדים הגיעו להבנות לגיבוש מתווה מוסכם.

בפגישה שנערכה בבניין עיריית פתח תקווה השתתתפו האדמו"רים מביטשנא ובערסגאז, רבה של קרית הבעש"ט רבי אפרים מוטצען; רב קהילת קהל חסידים רבי יקותיאל רונזבאום; רב ביהמ"ד וי'זניץ רבי ישראל גרינברגר; רב קהילת צאנז-כפר גנים רבי צבי אלימלך הורוביץ; רבה של שכונת 'חזון עובדיה' רבי מאיר אלול ורבי יעקב הרבסט ראש הכולל דברי יציב.

הרב מוטצען בכה ודיבר ברגש רב על חשיבות ומעלת המקווה לעם ישראל, ועל החובה למצוא פתרון רשמי לפתיחתו לצד זאת הזהיר הרב כי חובה לשמור על הנחיות הקורונה.

כמו כן נשאו דברים האדמו"רים מביטשנא ובערסגאז. ראש העיר רמי גרינברג הסביר כי סגירת המקווה לא נעשית באופן מכוון נגד מישהו, וכי ההוראה לסגור התקבלה לאחר שכלל הגורמים הבהירו בפניו כי על המקוואות להיסגר.

צפו בתיעוד המלא מהפגישה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר