האירוע, הצנתור והאשפוז

"לא ידעתי שיש לי לב"; ח"כ משה גפני חשף את נס ההצלה

יו"ר ועדת הכספים ,ח"כ משה גפני, חזר לנהל את ועדת הכספים, לאחר ההליך הרפואי והאשפוז בבית החולים, וסיפר בהתרגשות על הנס שעבר: "לא ידעתי שאני באמצע אירוע לבבי" • צפו בווידאו (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת; צילום וידאו: ערוץ כנסת)

יו"ר ועדת הכספים ויו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, חזר הבוקר (רביעי) לנהל את דיוני ועדת הכספים, לאחר הליך רפואי שעבר ואשפוז ממושך בבית החולים.

גפני פתח את דבריו בהודיה להקב"ה על רוב חסדיו ובירך ברכת "הגומל לחייבים טובות שגמלני כל טוב", ולאחר מכן סיפר על השתלשלות העניינים: "לא ידעתי במה המדובר, הרגשתי בשבת שאני לא יכול ללכת, אשתי אמרה לי אל תסגור את העיניים, אני לא נותנת לך. רציתי לרדת למנחה כדי שהילדים לא ידאגו, הלכתי לעזר מציון, היו שם שני רופאים, ערבים במקרה, חברים שלי, ביקשתי שידביקו לי מכה שקיבלתי בעין מהנפילה.

"הם התעקשו שאעשה א.ק.ג, למרות שביקשתי שרק יטפלו במכה, ומיד שלחו אותי לחדר מיון. הלכתי למעייני הישועה, היה שם את ד"ר זחאלקה, בן דוד של חבר הכנסת לשעבר, הוא מסתכל עלי ולא מספר בדיחות, אנחנו חברים, אני שואל אותו – מה קורה? הוא אומר לי זו הבדיקה שלך? השבתי לו, שכן, זה שלי. הם התקשרו מיד לרופא, והביאו אותו עם הצוות שלו. הוא אמר לי אתה עובר עכשיו צנתור, אתה באמצע אירוע, הוא לא הבין איך אני צוחק. זה היה נס משמיים, לא ידעתי שאני באמצע אירוע לבבי, לא ידעתי שיש לי לב".

גפני המשיך וסיפר: "הם הביאו את פרופ' אגרנט מנהל המחלקה, שמיד עשה צנתור וזה הציל את החיים שלי. הילדים קיבלו החלטה, שלא יעשו מזה עניין, שיהיה שקט, בלי כותרות, ולכן זה היה מקור לדאגה, כי לא ידעו מה קורה איתי. אך ב"ה טיפלו כמו שצריך, אני משבח את הרופאים בכל המקומות שטיפלו בי, באופן יוצא מן הכלל. הילדים שלי ליוו אותי לאורך כל האשפוז, בנוסף לא היה עובד כנסת או חבר כנסת שלא התעניין בשלומי, אני מאחל שנחזיר לכולם בשמחות".

ח"כ יעקב אשר מברך על חזרתו של גפני (צילום: ערוץ כנסת)

"הבן הצעיר שלי שהוא פה, מנהל המחלקה אמר לו, או שאתה הולך הביתה או שאני מפסיק לטפל באבא שלך, הבן שלי אמר לו אני את אבא שלי לא עוזב", סיפר גפני.

גפני הוסיף: "אני מודה לקב"ה, זה היה יכול להיות אחרת, לפני שהספקתי לדבר הכניסו אותי לצנתור שהצליח, ביקשו שגם רופא נוסף יבדוק, וזה ב"ה בסדר".

"הייתה טעות במזוזה אצלי 'בכל לבבך', היה מחוק במזוזה, ותיקנו את זה", סיפר גפני בהתרגשות, "שאלתי את הרופא אם אני יכול לנהל ישיבה אפילו חלקית, אמר לי אתה צריך לנוח אבל אם אתה מרגיש שאתה יכול לנהל ישיבה אתה יכול לעשות את זה מבחינה רפואית".

לוועדה הגיעו נציגי 'דגל התורה', סגן השר אורי מקלב, וחברי הכנסת יעקב אשר ויצחק פינדרוס על מנת לציין עם ח"כ גפני את נס הצלתו.

בפתח הדיון בוועדת חוקה התייחס יו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר לחזרתו של גפני לכנסת ואמר כי זה בבחינת "תכלה שנה קללותיה" והוסיף כי "אחד הקונצנזוסים הגדולים שראינו היה בדאגה לשלומו של גפני, והאיחולים לחזרתו לעבודה ב'גפניות' האופיינית שלו, עם כל המרץ ועם כל הכוח, מאחל לו בשם כל חברי הוועדה בריאות טובה בהמשך עבודת הקודש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר