טוב שכן קרוב:

'קבוצת שכטר' תרמה באמצעות 'עזר מציון' מאות ערכות למשפחות מבודדות בשכונת רמות

תושבי שכונת רמות השוהים בימים אלו בבידוד וככל הנראה לא יפתחו את שנת הלימודים הקרובה באופן שגרתי, עתידים להיות מופתעים השבוע – עת תגיע לפתח ביתם ערכה משפחתית מושקעת, מיוחדת ומתאימה למגוון גילאים שתספק להם רגעים של חוויה (חרדים, מקודם)

(צילום: יח"צ)

מאחורי תרומת מאות הערכות שיחולקו על ידי מתנדבי 'מחוברים לחיים' של 'עזר מציון', עומד מר יורם שכטר – בעלי 'קבוצת שכטר' הבונה בימים אלו את הפרויקט הגדול "שכטר ברמות" הכולל 240 יחידות דיור בשבעה בניינים. הדגש בפרויקט הוא להביא איכות חיים תוך שימת לב לפרטים שעושים טוב הלב כמו נוף לטבע, סביבת שטחים ירוקים, מענה הולם לדיירים הן מבחינה פיזית כגון טרקלין דיירים מושקע והן מבחינה ערכית ודתית כגון בתי כנסת ומוסדות ציבור.

'קבוצת שכטר' אינה עוד חברת בנייה - אלא חברה משפחתית, הרואה במשפחה ערך עליון, ולכן שמה לה למטרה להגיע לכמה שיותר משפחות ולהקל מעליהן את תנאי הבידוד. הנהלת 'קבוצת שכטר' מעריכה מאוד את העשייה של ארגון 'עזר מציון', מבחינתם הם שחקני נשמה, משפחתיים, אכפתיים, מה שהוליד חיבור טבעי נוכח הערכים הזהים לארגון ולחברה. עבור 'קבוצת שכטר', תושבי שכונת רמות צריכים לקבל תחושה ביתית וחמימה גם אם אינם רוכשי הפרויקט. ברגע שמתגוררים באותה שכונה – הם פשוט משפחה וצריכים לדאוג להם.

בפגישה שנערכה בנושא, נכחו מר יורם שכטר, ישראל שפריצר, מנהל מחלקת 'מחוברים לחיים' של עזר מציון בירושלים וישראל ירט, מנהל סניף ירושלים.

עבור 'קבוצת שכטר', רמות אינה עוד שכונה ירושלמית, אלא שכונה קסומה עם הווה ייחודי ועתיד מבטיח ובחברה חשים גאווה גדולה לקחת חלק בהתפתחות השכונה עם פרויקט 'שכטר ברמות', שמציע לרוכשים חווית מגורים של שכונה משפחתית בלב השכונה הוותיקה, מגורים בתחושה של חיק הטבע, עם נוף יפה וגנים ירוקים נרחבים. בקבוצת שכטר מאמינים באיכות חיים שמלווה את הרוכשים בחיי היום יום שלהם, עם רמת בניה גבוהה, דאגה לבתי כנסת ומוסדות ציבור ולהווי חיי קהילה נוחים ונעימים.

הערכות המשפחתיות שיעשירו את הווי המבודדים, נשלחים בימים אלו עם מכתב חיזוק אישי של קבוצת שכטר, מתוך אכפתיות כנה ושכנות טובה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר