"זו המשוואה?" • צפו

אוריאל בוסו בנאום - תוקף את ניסנקורן; "השתגעתם"

"הכי מאכזב מחד ומשמח מאידך ששר המשפטים שנמצא בקבינט אותו צריך לשכנע מה סדרי העדיפויות ומה גובר על מה תפילות או הפגנות", תקף חה"כ בוסו את ניסנקורן (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
אוריאל בוסו במליאה (צילום: עדינה וולמן. וידאו: ערוץ כנסת)

בדיון שנערך בשעה האחרונה (חמישי) במליאת הכנסת לגבי הצעת חוק הקורונה והסעיף על ההפגנות. חבר הכנסת אוריאל בוסו תקף את שר המשפטים אבי ניסנקורן.

"הדיון שמתעסקים בו בימים האחרונים האם תהיינה הפגנות או תפילות, הוא אחד הדיונים המביכים שהיו פה. השתגעתם? האם יש יותר זלזול ביום הקדוש הזה, לייצר את המשוואה הזאת תפילה או הפגנה?!".

עוד תקף בוסו: אתם רוצים במילים פשוטות לקבוע את דעת המיעוט על הרוב, נניח שיהיו לא עשרות אלפים מפגינים אלא מאות אלפים, מישהו יכול להשוות את זה למיליונים שמשוועים לתפילה ביום הענק הזה".

"זה עצוב לא בשביל אלה שיתפללו בכל מצב, אלא בשביל מי שרגיל פעם בשנה ביום הזה ללכת לבית הכנסת עם הכיפה והטלית, וכי מישהו יכול להשוות תמונה כזאת להרפתקאות בבלפור".

כאן עבר בוסו לתקוף את שר המשפטים אבי ניסנקורן: "הכי מאכזב מחד ומשמח מאידך ששר המשפטים שנמצא בקבינט אותו צריך לשכנע מה סדרי העדיפויות ומה גובר על מה תפילות או הפגנות, ומנחם שיש את השר השפוי והאחראי בקבינט שהצליח בתבונה עם כל המתקפות נגדו להוביל מתווה מאוזן שיאפשר לקיים תפילות תוך שמירה אדוקה על ההנחיות".

"מתוך אחריות, התפללתי כמו רבים כמוני מחוץ לבית הכנסת וכך אנהג גם ביום כיפור, תקראו גם אתם לאנשים האלה מתוך אחריות אל תגיעו להפגין אנשים שרחוקים מדת ומסורת הבינו השבוע שנחצו כל הקווים".

"אי אפשר להתעלם ממנהגים של דורות של מגזר שלם תוך כדי אפליה שקופה ואי שיוויונית בהיתר קיום הפגנות, כמויות ההרוגים ביום לא מפחידה או מזעזעת אתכם בכדי להגיד לכם סטופ, אני מצפה ומתפלל גם בשביל המפגינים שיהיה להם גמר חתימה טובה" .

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר