"חייבים לשמור על ההנחיות"

התפשטות ה'קורונה': נתניהו שוחח עם האדמו"ר מבעלזא

ראש הממשלה נתניהו שוחח עם הרבי מבעלזא והציג בפניו את נתוני התפשטות ה'קורונה' והחובה לשמור על ההנחיות; במקביל, דרעי נועד עם הרבי מויז'ניץ ובעקבות כך - ההוראות יחודדו (אקטואלי)

ישי כהן ושימי שפר | כיכר השבת |
נתניהו אצל הרבי מבעלזא. ארכיון (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

מאמצים למנוע את התפשטות הנגיף: ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר הבוקר (שישי) אל כ"ק האדמו"ר מבעלזא והציג בפניו את התפשטות ה'קורונה' והחובה לציית להנחיות. במקביל, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי נועד במשך שעה ארוכה עם האדמו"ר מויז'ניץ, באותו נושא.

ל'כיכר השבת' נודע כי נתניהו התקשר לרבי מבעלזא על מנת להתברך ל'שנה טובה' מפי הרבי כאשר השיחה עסקה, בין היתר, בנושא התפשטות נגיף ה'קורונה', תוך שראש הממשלה מדגיש בפני האדמו"ר את החשיבות בשמירה על ההנחיות של משרד הבריאות והסכנה העצומה מפני הנגיף.

נתניהו אף הציג בשיחה את נתוני התחלואה הגבוהים במגזר החרדי בימים האחרונים.

בשיחתם, שיבח האדמו"ר מבעלזא את ראש הממשלה נתניהו אודות הישגיו המדיניים וההתפתחויות שחלו לאחרונה בנושא, ולאחר מכן בירך הרבי את נתניהו בגמר חתימה טובה ובשנה טובה ומתוקה.

יצויין כי גם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הגיע לקראת הצהריים למעונו של האדמו"ר מויז'ניץ בבני ברק, לפגישה ממושכת, כאשר גם שם השיחה עסקה בעיקר בנושא בתי הכנסת ונגיף הקורונה.

דרעי נועד עם האדמו"ר במשך למעלה משעה והציג בפניו נתונים מפחידים על מספרי החולים וכן על הסכנה של המזגנים, בבית ובמשרד.

הרבי, שלא היה מודע לכל הנתונים האחרונים הבהיר כי תצא הוראה לכל החסידים על החובה לעטות מסכות וכן החסידים מחוץ לעיר לא יורשו להגיע ליום כיפור ולסוכות לבית המדרש בבני ברק.

בנוסף, יבוטלו מעמדי שמחות בית השואבה, כאשר שמחת בית השואבה היחידה תתקיים ככל הנראה עם עשרות בחורים הנמצאים בבידוד.

במהלך השיחה סיפר דרעי לאדמו"ר כי מ"מ המפכ"ל הבהיר כי המשטרה מתכוונת להיכנס ביד קשה בכל הקשור לאכיפה בבתי המדרש, כדי לשמור על ההנחיות.

כפי שדווח מוקדם יותר, ביומיים האחרונים נרשמו נתונים מדאיגים ודרמטיים על התחלואה בשכונות החרדיות בירושלים, מהם עולה כי ביומיים האחרונים נרשם זינוק של 27% במספר המאושפזים שהגיעו מהשכונות החרדיות.

העיתונאי אהרן רבינוביץ מ'הארץ' דיווח כי 972 חולי קורונה אותרו רק ביממה החולפת בעיר ירושלים, ומדובר בשיא כל הזמנים. כשמחלקים את החולים לפי שכונות, התוצאה היא: 525 חולים מהשכונות החרדיות, 260 מהשכונות הכלליות ו-100 ממזרח ירושלים. באשר לחולי הקורונה בקרב התלמידים: 136 תלמידים במוסודת החרדים, 46 בכללי ו-7 בערבי.

כמו כן, מספר החולים הפעילים ל-10 אלף איש במגזר החרדי בעיר חצה לראשונה את המאה. עוד עולה כי אחוז התוצאות החיוביות ביממה האחרונה עומד על 21%.

יצוין כי יש מי שמייחס את הזינוק בתחלואה לעובדה כי לפני כשבועיים נערכו בעיר מעמדי הסליחות, חלקם בניגוד להנחיות משרד הבריאות, כשהמונים הצטופפו בבתי הכנסת ללא מסכות ושמירת מרחק

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר