"לא נאפשר"

האדמו"ר מויז'ניץ: "שיתכוננו למלחמת חורמה"

אחרי פשיטת המשטרה על ה'טיש' בחצה"ק ויז'ניץ במוצאי צום כיפור, יוצא האדמו"ר במילים חריפות נגד הרשויות, ומבהיר כי היה יוצא להפגין בעצמו נגד סגירת מקוואות ובתי כנסת (אנ"ש)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

לאחר פשיטת המשטרה אמש לאולם בו נערך ה'טיש' של הרבי מויז'ניץ והסערה שנגרמה בעקבות התיעוד שבו נראים החסידים חוזרים לבתיהם, יוצא הרבי מויז'ניץ במתקפה חריפה נגד הרשויות.

ל'כיכר השבת' נודע כי הבוקר לאחר תפילת שחרית קרא הרבי למשב"ק הרה"ח ר' אברהם שטרן והורה לו לחייג מיד לאחראים על המקווה בקרית ויז'ניץ בבני ברק, ולהורות להם לפתוח את המקווה לטובת הציבור.

הרבי אף התבטא ואמר לגבאי כי "לולא הזמן הדחוק של זמן תפילה הייתי הולך בעצמי לעשות מחאה נגד סגירת המקווה".

עוד אמר הרבי בתקיפות: "לא אאפשר סגירת מקווה, בית כנסת ובתי חינוך; אני רוצה לשמוע שהמקווה פתוח כבר ממחר בבוקר".

לאחר ההוראה הישירה לגבאי, אמר האדמו"ר לציבור החסידים "שיתכוננו כאן למלחמת חורמה - זה התחיל בכך שהכניסו אותם אתמול לביהמ"ד ועכשיו נטפלו למקווה".

"כבר אתמול היו צריכים למנוע מהם כניסתם לביהמ"ד", אמר הרבי, תוך שהוא מתכוון כמובן לאנשי המשטרה שבאו אמש לבקר בעיצומו של ה'טיש'

אחד החסידים מספר ל'כיכר השבת' כי הרקע לדבריו החריפים של הרבי הוא איום שקיבל האחראי על המקווה מגורמים שונים, מה שגרם לו לרוקן את בורות המקווה מהמים, ולאחר שהדבר נודע לרבי הוא יצא במתקפה חריפה ובהוראה חד משמעית לחזור ולפעיל את המקווה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר